Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer bare på om det er noen her som har fått mensen selv om de var gravide? Var den annerledes enn vanlig, hvor lenge varte den, hadde dere menssmerter, ømme bryst ol.? Er bare litt nysgjerrig på dette. Og hvor mange ganger fikk dere den?
Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg hører jo om folk som ikke engang vet de er gravide før de drar på sykehuset med magesmerter og kommer hjem med en baby!
Ingen jeg kjenner som har opplevd det, men jeg har ei venninne av mamma som hadde mensen i 4 mnd før hun fant det ut. Så alt er mulig tror jeg!
Har også en venninne som hadde mensen 4 mnd før hun forsto hun var gravid. Mensen var litt anderledes enn ellers, men trodde det var pga ny type p-piller... Den var litt kortere enn vanlig og hun hadde ømme bryster. Så mulig er det ihvertfall, men tror det er veldig sjeldent...
Hei.
Jeg er gravid i 6/7 uke og har litt blødninger. På morgenen mest, og bare litt farget utflod utover dagen. Jeg har hørt at det er normalt, men hvem vet.... Gleder meg til en legesjekk slik jeg evt. kan begynne å glede meg!!!
jeg kan ikke direkte si at jeg hadde mensen men jeg blødde noen dager i de 3 første månedene etter at jeg hadde testet positiv..legene trodde at jeg skulle abortere men gjorde det ikke så de fikk tanken på at jeg abortere tvillingen..men siden jeg blødde to ganger til etter dette slo de det fra seg..
det er helt natulig å ha mensen eller bare å blø litt selvom man er gravid.. venninden min hadde mensen hele tiden mens hun gikk gravid med sin første..venter nå sin andre og er overlykkelig for at det har stoppet...lykke til..