mensen selv om gravid

egget

Andre møte med forumet
Lurer bare på om det er noen her som har fått mensen selv om de var gravide? Var den annerledes enn vanlig, hvor lenge varte den, hadde dere menssmerter, ømme bryst ol.? Er bare litt nysgjerrig på dette. Og hvor mange ganger fikk dere den?

Hei!

Ja, jeg hadde vanlig mens... Kom til samme tid, og varte like lenge...
Så 3. mens etter jeg var blitt gravid (visste ikke det da.,..), så varte den i 14 dager...
Jeg aborterte like etter det... Men legen sa at noen har mensen de første månedene av svangerskapet,
og at det er ganske normalt.... Men jeg kan ha hatt utenfor livmor, derfor blødningene...
Har hørt om flere som faktisk har hatt mensen, og som har født velskapte barn, men
mange ganger kan det være tegn på at noe er galt også... Dersom du ikke kun
har hatt en festeblødning da, som mange forbinder med mens...

Men vet at jeg heretter kommer til å teste uansett mensen eller ei[;)]

HEisann!

Med førstemann hadde jeg en TR før jeg skjønte jeg var gravid, men når jeg tenkte etter, var den ikke "normal". Jeg blødde veldig lite i forhold til normalen! Men den varte i tre-fire dager!
Jeg har også ei venninne som hadde TR men som var overbevist om at hun var gravid. Tok egne tester som var negative, og legen tok blodprøve som var negativ. Legen hennes mente hun led av " innbilt graviditet". Hun fikk mast seg til en
ultralyd, og det viste seg at hun var i femte måned! Men akkurat det hører nok sjeldenheten til![8|]

Oi, det hørtes rart ut..., men alt er vel mulig... Men målte dem ikke hcg av venninnen din? Kunne jo vært utenfor livmor, og det
er jo ikke til å spøke med...

På de fleste kjennetegnene over svangerskap, står uteblitt menustrasjon... Men mange får mensen til å begynne med,
så greit å få sjekket det...

Klem

Det hørtes veldig rart ut ja - at ikke hormonene viser på en blodprøve..Vel vel - alt er vel mulig..

Joda, hun fikk målt hcg, men det slo ikke ut! Hun produserte ikke nok til at det lot seg merke på testene!! Veldig vanskelig situasjon, i hvertfall når legene i tillegg tror du er helt skrullete [&:]
Men det gikk jo bra da - hun hadde alle andre generelle tegn, og nektet å ta det legen sa for god fisk!!

Men enig med deg Sollise, er like greit å teste for å være sikker, spesielt om man kjenner forandringer i kroppen!! (Noe vi prøvere gjør HELE tiden, for å gjøre det ekstra lett??) [;)]
Har eget budsjett for graviditetstester.......[:D]

Hehe..Det går en del kroner i tester ja...

Jeg blir så deppa hver gang den er negativ - så jeg tester stort sett ikke om mensen kommer..

Back
Topp