Mensen rugedag 8?

Ninnii

Flørter med forumet
Hei, Jeg er 8dp5dt i dag.. begynte å blø i går, mørkerødt med en klump og en del brun/rosa spotting. Har vært litt spotting på papiret her og der men det har gitt seg. Kan jo være fordi jeg tok dose ned cyclogest i går. Hadde tenkt å slutte på cyclogest men tok en i dag allikavel fordi jeg har fått beskjed om det. Noen som har opplevd dette før? Venta du i såfall helt til testdato med å slutte på cyclogest?

Jeg blødning på rugedag 6, blør fortsatt i dag og det ganske mye. Har fått svakt positiv test i dag på rugedag 8. Aner ikke hvordan det ender, men fikk beskjed om å fortsette på Lutinus og bruke bind frem til testdag 17 oktober. Ønsker deg masse lykke til ❤️

Jeg blødning på rugedag 6, blør fortsatt i dag og det ganske mye. Har fått svakt positiv test i dag på rugedag 8. Aner ikke hvordan det ender, men fikk beskjed om å fortsette på Lutinus og bruke bind frem til testdag 17 oktober. Ønsker deg masse lykke til ❤️
Så spennende med svak positiv test :Heartpink helt blenda tester her, derfor jeg tenkte å bare slutte på cyclogest nå.. men tenker å bare fortsette siden sykehuset sier det, men er inne håpefull lenger.Har mindre symptomer å, men fortsatt litt ømme bryst bare

Jeg har alltid fått tidlig blødning etter innsett, alt ifra 3-6 dager etter innsett av blasto. Til tross for høye doser progesteron. Kjenner min kropp så godt etter tre år med dette at ved negativ test og frisk blødning med koagulert blod 13dpo så er det ikke noe håp :banghead:

Men vi er jo alle forskjellig, og om du har styrt syklus og ikke progesteronproduksjon etter eggløsning selv så ville jeg vært litt forsiktig med å slutte

:think005:think005Jeg har alltid fått tidlig blødning etter innsett, alt ifra 3-6 dager etter innsett av blasto. Til tross for høye doser progesteron. Kjenner min kropp så godt etter tre år med dette at ved negativ test og frisk blødning med koagulert blod 13dpo så er det ikke noe håp :banghead:

Men vi er jo alle forskjellig, og om du har styrt syklus og ikke progesteronproduksjon etter eggløsning selv så ville jeg vært litt forsiktig med å slutte
Ok takk for svar :Heartpink vet ikke om syklusen jeg har er styrt, men satt otrivelle, men samtidig satt jeg den før jeg naturlig hadde hatt EL og fikk første blødning samme dag som jeg egt skulle fått mensen

Ok takk for svar :Heartpink vet ikke om syklusen jeg har er styrt, men satt otrivelle, men samtidig satt jeg den før jeg naturlig hadde hatt EL og fikk første blødning samme dag som jeg egt skulle fått mensen
Så lenge du har satt Ovitrelle så er det ikke styrt syklus uten eggløsning, så da produserer kroppen din progesteron selv også :happy:

Back
Topp