Mensen, Primolut osv..

Lille Mille

Gift med forumet
Ok jenter, jeg trenger råd.

Er på syklusdag 50 i dag [:'(] Har fått tilsendt resept på primolut for å sette igang mensen. Tok de 2 første tablettene i stad. Meeeen, nå har jeg begynt å få menssmerter og mistenker at kroppen kanskje har begynt å ordne opp selv [8|] Hva skjer nå da? Skal jeg bare fortsette å ta primolut, eller burde jeg bare stoppe med en gang?

Uæææ! Hvorfor skal det være så himla vanskelig!!

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Vanskelig å gi råd på det..Ville gjerne hørt med den som har skrevet ut resepten.. [:D]

Håper tr snart kommer på besøk[:D]

Jeg tror jeg ville fortsatt på tablettene når du først har begynt! Uansett er det nok ikke lenge til TR når du er igang med de tablettene! Om ei ukes tid, kanskje et par dager lenger, så er nok TR der! Er du i tvil kan det jo være lurt å ta en telefon, men jeg ville fortsatt på primolut. De har alltid gitt meg TR, og jeg tenker at det er mye værre å stoppe på tablettene, også kommer ikke TR likevel... Fortsetter du vil du snart få menstruasjon! Lykke til! [:)]

ORIGINAL: ElinR

tror JEG ville fortsatt, jeg kan nemlig gå med mensmurringer dagevis/ukevis før hu dukker opp[:)]

sign denne.og kjempe masse lykke til,håper det ordner seg[;)]

Back
Topp