Mensen og juleglede :p

synmik89

Forelsket i forumet
Joda.. Da var tante rød kommet på besøk for første gang siden Desember 2013. :p Nå må jeg bare finne ut om p-sprøyta er kommet til medisinutsalget 40 minutter herfra så svigermor får satt sprøyta på meg innen 5. dag med mensen. :p

Ellers er julekosen begynt å komme i hus. Mamma har bakt wienerbrød, lefse og suksessterte til oss og bestemor kom med smultringer. Nå mangler bare serinakaker, og kanelsnurrer og rundstykker så sier jeg meg fornøyd. :)

Hehe, ingenting sier "god jul" som mensen i begynnelsen av desember :p

Skrev til mamma at hun må forberede seg på sånn 17 barnebarn for det er bedre å gå gravid og ha 7 timers fødsel enn 7 dager med mensen :P

Haha.. så sant så sant. Er nå bare glad for å kunne bruke tamponger igjen i stedefor store nattbind dagen lang :p venter bare på å få legetime i morgen eller fredag. Hvis ikke må svigermor trå til å stikke sprøyta. Heldig for meg at hun er utdannet sykepleier ;p

Moren min hadde nok ikke sagt nei takk til et par til barnebarn men har sagt at lillesøsteren min får ta seg av det i første omgang :p

Mensen ja, har ikke savnet den! Men har småblødd siden jeg satt inn spiral for 17 dager siden, så syns det og snart kan slutte!

Takk takk :p kunne godt klart meg uten. Men fikk sprøyta i skinka i dag så nå går jeg mensenfri tid i møte igjen :)

Hvordan funker den p-sprøyta egentlig? Blir mensen helt borte?
noen som mister mensen helt, andre småblør de første 3-6mnd før mensen blir borte. men det de fleste jeg kjenner sier er når man slutter med sprøyta så får man alle symptomene de mista 100ganger sterkere enn før.. Jeg har ikke prøvd selv btw :)

Back
Topp