Mensen og behandling av soppinfeksjon

suprAnirac

Forumet er livet
Spørr her jeg nå, dere er da ikke så sensetive [;)]

Jeg har fått soppinfeksjon nedentil, værste jeg noen gang har opplevd!
Jeg har fått det pga. antibiotika som jeg går på. Sikkert derfor jeg har fått det så ille!

Meen, i pakningsvedlegget til Canasten, så står det at: "av praktiske årsaker så skal man ikke bruke det ved menstrasjon..."

WTF? Hvilke praktiske årsaker da???
Hjelp! Jeg er desperat!
Jeg har mensen, og er HARDT ANGREPET, aldri i mitt liv opplevd værre tilstander der nede jeg [&:]

Takker begge to for trøsteklem!
Jeg er faktisk sjokkert over tilstanden der nede, det er alvorligt ille. In deed [&:]

Ja, at mensenblodet vil skylle ut vagitoriene ja.. tror nok det blir 2 kurer uansett da, for jeg er ikke ferdig med AB.
Ja, seff, di vil ikke fungerer optimalt nei. Er vel ingen andre grunner?

Men jeg lurer på om jeg begynner kuren alikavel jeg... og belage meg på en til...
-Hørtes dette dumt ut?

Kjøra på! Det værste som skjer er vel at det ikke har noen effekt. Men finnes det ikke kremer også som en kan bruke mon tro?[8|]

jo. Blir krem + vagitorier.

Kan du ikke enkelt å greit ringe legevakta å høre? Om de ikke har noen lure svar, så kjører du på! Du skal jo ligge hele natta, å jeg bruker hvertfall ikke å blø noe særlig når jeg ligger.. Det kommer når jeg går på do på morgenen..

ORIGINAL: lindaen

Kan du ikke enkelt å greit ringe legevakta å høre? Om de ikke har noen lure svar, så kjører du på! Du skal jo ligge hele natta, å jeg bruker hvertfall ikke å blø noe særlig når jeg ligger.. Det kommer når jeg går på do på morgenen..

Lucky you [8D]

ORIGINAL: Kefirånde

ORIGINAL: lindaen

Lucky you [8D]

Hehe, ja, det er sant.. Jeg har tørre bind på natta, men er jeg ikke rask nok å komme med på dass så er bindet fyllt!

Back
Topp