Mensen murringer!

Dashing82

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Har sikkelig mensen smerter i dag i ryggen :( flere som har murringer, er det normalt? Livredd for å miste igjen :(
 
Jepp murringer både framme og bak ;) e jo mye som strekkes og tøyes på dær nede om dagen! Er førstegangs så regne bare me at det skal være sånn :p
 
Hadde dette forrige gang og fikk beskjed av legen at det er helt normalt.
Skjedde og skjer som oftest på nattestid for min del, og da sitter jeg som oftest på toalettet eller litt i fosterstilling også gir det seg. Men går en ti min. for min del.

Det er ikke lett i det hele tatt, men bare prøv å slappe av og nyte at du er gravid. :)
 
Takk for svar :) ja det går nok over men blir litt fort at man bekymrer seg lett :/ men skal prøve å ikke bekymre meg så ;)
 
Jepp murringer både framme og bak ;) e jo mye som strekkes og tøyes på dær nede om dagen! Er førstegangs så regne bare me at det skal være sånn :p
Ja det er helt sikkert normal :p Er jo trossalt et menneske som vokser inne i der ;)
 
Har sikkelig mensen smerter i dag i ryggen :( flere som har murringer, er det normalt? Livredd for å miste igjen :(
Hadde mye murringer med mitt første barn. Så mye at jeg trodde noe måtte være galt, men hun ble født frisk og fin :) Legen sa det var normalt. ;)
 
Back
Topp