mensen murringer i eggstokkene

Madebyme

Betatt av forumet
Heia! Har akkurat fått bekreftet graviditet hos legen min. Har kjent mensen murringer i eggstokkene og korsrygg, men ikke noe som jeg blir bekymret over. Legen sa dette var helt normalt. Men lurer litt på når begynte dere å kjenne på den smerten? Jeg er ca 11dpo. Har en sønn fra før av men virker som om at jeg har glemt hvordan det var å vær gravid :facepalm:

Jeg kjente det veldig tidlig jeg også(husker ikke helt når, men det kom fort.) Det kommer og går litt. Noen ganger er det murringer og andre ganger stikker det til litt:)
Mistet veldig tidlig før jul og er gravid igjen nå. Kjente murringer og stikkinger begge gangene.

Jeg kjente det veldig tidlig jeg også(husker ikke helt når, men det kom fort.) Det kommer og går litt. Noen ganger er det murringer og andre ganger stikker det til litt:)
Mistet veldig tidlig før jul og er gravid igjen nå. Kjente murringer og stikkinger begge gangene.
Ja samme her, litt stikking og litt murringer. Så trist at du mistet, mistet selv for 2 mnd siden, ble helt knust. Men godt at vi ble fort gravide igjen :love7

Back
Topp