Mensen men likevel gravid - hvordan var blødningen?

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Graviditetstesten på fredag var negativ. Mensen kom som et brak torsdag kveld, med veldig smerter. Og jeg slo meg til ro med det.

Men det rare er at det vanlige mønsteret mensen bruker å ha ikke «kom».

En normal mens for min del har vært brun utflod et par dager før mensen, så lite mens første dag og så en HEFTIG blødning dag 2 med tilhørende blodklumper og svimmelhet. Så blør det avtagende de neste fire dagene.

Denne gangen kom mensen uten noe forvarsel og jeg har blødd veldig lite. Typ knapt klart å fylle en blå tampong. Og nå, dag dag fire er den så og si borte.

Jeg har jo lest om de som har blødd og trodd det var mensen. Dersom noen av dere har opplevd det, hvordan skilte den blødningen seg fra en vanlig mens?

Ta en test :shy:

Mine blødninger kan variere, er for det meste korte og lette men sånn plutselig kan det være bøttevis av blod. Tror det er veldig normalt :)

Tror jeg fortsatt er gravid tross for en ganske så lik mensen blødning i mengde og varighet.
Begynte å blø dagen etter IkM. Sterkere tester etter blødning.

Er så spent på deg altså! :) Når får du høre fra legen ang. prøven du tok i dag?

Jeg ringer så fort legekontoret åpner i morgen:shy::shy: må jo ta ny onsdag for å se stigning. Meen er d ett normalt tall i morgen så holder j en god knapp på at d er en spire der! Søren asså, forventningene har vært relativt lave, men jeg håper og tror at j er gravid:wideyed: øm korsrygg og murringer i kveld:shy:

Jeg ringer så fort legekontoret åpner i morgen:shy::shy: må jo ta ny onsdag for å se stigning. Meen er d ett normalt tall i morgen så holder j en god knapp på at d er en spire der! Søren asså, forventningene har vært relativt lave, men jeg håper og tror at j er gravid:wideyed: øm korsrygg og murringer i kveld:shy:
Hvordan gikk det?:D

Hvordan gikk det?:D

Jeg hadde 169 i hcg verdi i går. På antageligvis 21dpo. Det er innafor men i nedre sjiktet. Meget spent på morgen dagens prøve som j får svar på på torsdag. Frykter den synker, men syns d er snodig i såfall. Blødning startet jo forrige mandag..
men d er bare å vente å se og håpe :-)
Gyn jeg har vært hos tidligere er så grei, j ringte i går og snakket m sekretær - lurte på hvordan kroppen kan oppføre seg slik/hva j kan forvente. Gyn ringte opp igjen i dag. Men j kunne ikke ta tlf på jobb. Så ringte sekretær opp senere, og sa at hun og gyn hadde snakket sammen, og j kunne komme på undersøkelse neste uke. Da er j 6 + ett eller annet om j er gravid. Men j avventer til svar på hcg prøve nr.2. :-).

Vedlegg

• 3A0BACD8-B660-49A0-AA52-899DD6CAE3BB.png
    3A0BACD8-B660-49A0-AA52-899DD6CAE3BB.png
    94,6 KB · Visninger: 163
Jeg hadde 169 i hcg verdi i går. På antageligvis 21dpo. Det er innafor men i nedre sjiktet. Meget spent på morgen dagens prøve som j får svar på på torsdag. Frykter den synker, men syns d er snodig i såfall. Blødning startet jo forrige mandag..
men d er bare å vente å se og håpe :)
Gyn jeg har vært hos tidligere er så grei, j ringte i går og snakket m sekretær - lurte på hvordan kroppen kan oppføre seg slik/hva j kan forvente. Gyn ringte opp igjen i dag. Men j kunne ikke ta tlf på jobb. Så ringte sekretær opp senere, og sa at hun og gyn hadde snakket sammen, og j kunne komme på undersøkelse neste uke. Da er j 6 + ett eller annet om j er gravid. Men j avventer til svar på hcg prøve nr.2. :).
Krysser fingre og tær for deg!! Det må jo være noe siden testene stiger!

Du som trykte uenig vet j ikke hva mente.

Men det endte med medisinsk abort v 8+0. Mye frem og tilbake, 7+2 henviste gyn med til medisinsk abort på sykehuset. Lege på sykehuset ville avvente å se pga fortsatt stigende hcg, men lav på 2000 tallet. Ingen hjerteaksjon men d var "noe" på ultralyd. J ønsket å avslutte. Fikk komme tilbake dagen etter, samme svaret - tok ny hcg. Svaret kom heldigvis stsrtet så vidt m å gå ned. Ny time dagen etter, flere som undersøkte, endte m å få pille for å starte abort. Mye rot syns j.

Nå er j grqvid 21+1. Ble gravid to uker etter medisinsk abort.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp