Mensen men gravid for det om

Hvor langt er du på vei?

Er det regelmessig eller sånn innimellom?

Jeg har iallefall blødd i begge mine svangerskap, men vært tilfeldig når og hvor mye.

Eg vet ikke om eg er gravid endå. Fikk en merkelig mens 2 dager forsinket. Kom liksom aldri i gang med å blø noe i det hele tatt. Noe eg tilvanlig gjør når eg har mensen. Men testene eg tok før eg fikk denne her såkalte menstruasjonen har vært negative.

Har du tatt nye tester da?

Kan jo være festeblødning :) ta en ny test du!

Min tante hadde regelmessig mens og flat mage til hun var 6 mnd på vei. Ingen mistanke om graviditet, men dro til legen for hun følte noe ikke stemte med kroppen, og jaggu var hun gravid. Ca 3 mnd etterpå og en liten på magen så fødte hun. Ingen som trodde sine egne øyne! Så det er mulig, men ytterst uvanlig.

Min tante hadde regelmessig mens og flat mage til hun var 6 mnd på vei. Ingen mistanke om graviditet, men dro til legen for hun følte noe ikke stemte med kroppen, og jaggu var hun gravid. Ca 3 mnd etterpå og en liten på magen så fødte hun. Ingen som trodde sine egne øyne! Så det er mulig, men ytterst uvanlig.
Da hadde jeg virkelig fått sjokk:p

Har ikke opplevd det selv, men venninnen min fant deg ikke ut før hu var 3 mnd på, hun hadde regelmessig mens

Vet om flere som har hatt normal mens, men vært gravid allikevel.
Ho ene va ikke hos lege før ho va 7-8 mnd på vei, og fant ut at ho va gravid da.
Ellers har de fleste visst at de har blitt gravid, og oppsøkt lege når mensen kom for å sjekke den lille.

Jeg hadde en festeblødning med nr 1, ca da jeg skulle hatt mensen. Blødde i to dager, så stoppet det. Men du må nesten teste for å være sikker.

Eg har hatt festeblødning før men det var kun 1 dag. Eg må dra meg opp å kjøpe en test. Må bare få ræva utav sofaen :-) Er litt der at eg ikke vil teste for vet bare eg blir skuffet når den blir negativ.

Tror dere at det har noe å bety om eg tester i kveld? Eg hadde eggløsning 26juni å fikk en merkelig mens lignende greie på lørdag. 2 dager for seint. Eg er kvalm, svimmel, uvanliv trøtt å fiser mye. Eg tenker dersom eg er gravid vil vel det slå ut i kveld. Eller bør eg vente til i mårå tidlig?

jeg hadde mensen til 4 mnd så og si regelmessig, og ingen symptomer så fant sent ut av graviditeten jeg da men :p var ihvertfall gravid med mens/blødninger, aldri hatt sterke blødninger, litt i 2-3 dager så har det gitt seg :p

Back
Topp