Mensen lignende smerter

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
Rett før dere fant ut dere var gravid hadde dere mensen lignende smerter da? Eg har nesten ikke hatt det.. Har kanskje kjent det litt 2 ganger eller noe.. E det normalt å ikke kjenne det? Med de 2 andre hadde eg det mer enn no :-/

Jeg har ikke hatt det i det hele tatt, ikke forrige gang heller :) :) har hatt bittelitt sånn stikking når jeg strekker meg bare ;D

Det kalles ligamentsmerter. Det er livmoren som strekkes deg for å bli større

Har også hatt sånn vondt innimellom. Det var litt ille i forrige uke, da trodde jeg seriøst at jeg kom til å få mensen, selv om jeg hadde fått positiv test. :P

Jeg har det mest om kveldene nå, rett før jeg skal legge meg, det er jo så typisk. Men jeg har ikke hatt en dråpe mensen. :):)

Jeg har hatt masse av det, men det har roet seg litt idag! Tror det er veldig ulikt hvor mye smerter man har.

I dag har jeg hatt vondt i korsryggen, noe jeg får ofte når jeg har mens. Har lit smerte nederst i magen også, men ingen tegn til blødning. Men føler meg ikke nevneverdig gravid, klarer ikke å forstå det . Men har noe kvalme og er veldi trøtt.

ææh, fikk skikkelige smerter idag på jobb, holdt nesten på å svime av! Jeg kjente det både foran og bak i ryggen!?

Var sikker på at jeg skulle miste det. Siden har jeg løpt frem og tilbake på do i hele dag for å sjekke, men ingen spotting.. Håper det bare var livmoren min som utvider seg!!

Jeg har og slike smerter. Flere ganger den siste uka trodd at tanta var på vei. Men foreløpig er alt bra her :D

Jeg har stikkinger/stråling ned i lyske/lår... Har dere merket noe slikt?

Back
Topp