Mensen lenge :/

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg fikk satt inn p-stav den 14 nov, det var 2 dager etter første mens etter fødselen, etter 3 dager etter jeg fikk den satt inn var jeg ferdig, men så etter 2 dager fikk jeg det tilbake...

Og nå har jeg det enda....jises....snart 1 mnd med det, og begynner å bli VELDIG lei :/

Har dere noen tips slik at jeg kan bli kvitt det (vill gjerne hoppe i høyet litt..hihi)

Hva tror dere om å ta p-piller i tillegg til p-staven? eller plaster....

Skjønner det er kjipt, men du må snakke med legen din i såfall.. Ikke ta preparater med hormoner på egenhånd, det kan bli for mye!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

IKKE da flere preparater hvertfall.
Jeg vet ikke hva legen har sagt til deg, men så vidt jeg har fått med meg er det helt normalt å blø lenge i starten med p-stav...

osh :/ lur på ke lenge eg ska ha det! Håp å ber om at det bi borte snart!

Veit flere har hatt mye blødninger(langvarige) med p-staven. Ikke ta flere p-preparater på en gang. Dra til legen med det Skjønner godt det er veldig kjedelig og blø hele tia. Lykke til.

Takk, håper det går over til jul vertfall :)

Fikk satt inn hormonspiral for snart tre uker siden og blør enda :-/ så tror nok det er vanlig! Fikk plutselig høre at legen til søstra mi hadde sagt at man bare får hormonspiral hvis man ikke skulle ha flere barn.... Ble plutselig litt engstelig for det sa IKKE min lege noe om, hun sa st når jeg tok den ut kunne jeg bli gravid med en gang... Noen som har erfaring med dette???

Sent from my ST25i using BV Forum

Ingen erfaring selv, men jeg vet da om mange som har fått/ skal ha flere barn som har brukt/ bruker hormonspiral...

*phuh* det var godt å høre! Regner jo egentlig med at legen min vet hva hun drivrer med, hun er jo en rimelig oppegående lege:) ...vil jo gjerne ha noen barn til om et par år ;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Back
Topp