Mensen komt:(

2016baby

Flørter med forumet
Då var mensen komt i dag:( testdag var egentli i måro men ingen vits da no... Ringte inn til sjukehuset og der sa dei eg ikkje fikk komma til igjen før April/Mai tidligast.. Største nederlage og få rett før jul :( forstår ikkje koffor ein kjem så langt bak i køen igjen etter misslykks forsøk..

Er du sikker på at det er skikkelig mensen? Ikke slutt med progresteronstøtte før du er helt sikker!
Synes det er veldig rart at du får en slik beskjed fra sykehuset... Trodde det var slik at når du var igang med forsøk, var det slutt på kø! Det er Iallfall slik på UNN.

Sender deg en stor trøsteklem. Og hadde jeg vært deg, ville jeg ringt tilbake etter jul og sjekket opp på nytt!

Ja er ganske sikker på at da er skikkelig mensen, har samme mens smerter som eg pleier og få, tok test i går og den viste negativ og. Ja synst da var veldig merkelig og domt at ein må venta så lenge igjen etter misslykka forsøk.. Ein føler seg ikkje så veldig "tatt" var på av dei når da ska vera sånn.. Tuuusen takk @Alita :) Er godt og ha dåke andre her inne og snakke med.. Er ikkje så mange andre som forstår utenom her.. :)

Så synd :(

Hvilken klinikk hører du til?

Uff, så fryktelig trist at det ikke klaffet for dere denne gangen :(! Sender en stor klem din vei :Heartred.

Du bør ringe klinikken igjen og si at du ønsker å stå på ringeliste i tilfelle de får avbookinger. Det hender jo jevnlig ettersom noen er heldige og får klaff før de skal igang med forsøk. Synes det var ganske lang ventetid på nytt forsøk, men slikt hender, dessverre.

Ååååh, medfølelse sendes. Det er utroooolig slitsomt å hele tiden få høre at man må vente. Det må det være lov å erkjenne. Heldigvis har jeg selv opplevd at tiden går litt fortere når man får innstilt seg på det. Men slik omstilling tar på. Håper dere klarer å glede dere over andre ting i julen.
Klem

Då var mensen komt i dag:( testdag var egentli i måro men ingen vits da no... Ringte inn til sjukehuset og der sa dei eg ikkje fikk komma til igjen før April/Mai tidligast.. Største nederlage og få rett før jul :( forstår ikkje koffor ein kjem så langt bak i køen igjen etter misslykks forsøk..
Trist å høre. Gikk ikke for oss heller. Men kan ikke forstå at dere må vente? Når en først er i systemet så trenger man ikke stå i kø??!!tror du bør ta en telefon igjen å dobbelsjekket. Muligens de har misforstått....prøv igjen

Ringte inn og snakka me dei og fikk beskjed om at eg ikkje fikk komma til igjen før april/mai... :( kjempe nederlag.. Får bare prøva på vanlig måte fram til neste forsøk..

Back
Topp