Mensen kommer jo aldri!

Lano

Blir kjent med forumet
Hei:)
Jeg venter å venter. Ventet egentlig mensen på søndag som var ( er alltid på klokken). Nå er det torsdag! Tror dere jeg burde ringe klinikken å si fra om at den er for sen, eller tror dere jeg får starte opp når den kommer? Er redd for å måtte vente enda lengre... Er så nervepirrende å vente. gruer meg til medisin oppstart, egg-ut henting og alt enda mer for hver da som går...

Det er nett som at jeg inni mellom kjenner at mensen er på vei, men så komme den jo aldri!!

Liker ikke :-(

Hadde nok ringt og spurt. Husker min var forsinket sist, men ikke så lenge som din.

Krysser fingrene for at den dukker opp snart eller at du får noe som setter eet i gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Liker ikke :-(

Hadde nok ringt og spurt. Husker min var forsinket sist, men ikke så lenge som din.

Krysser fingrene for at den dukker opp snart eller at du får noe som setter eet i gang.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vis ikke den er kommet til i morgen, skal jeg ringe! Går det an å få noen for å sette den i gang altså? :)

årh...det er så kjedelig.. husker min og var forsinket noen dager... beynte jo å lure først om jeg var gravid da den ikke dukket opp...så tok en test..neg.. og så kom mensen rett etterpå! typisk.

håper den dukker opp ganske snart hos deg :) så du får kommet igang

Vis ikke den er kommet til i morgen, skal jeg ringe! Går det an å få noen for å sette den i gang altså? :)

Har hørt at det er noe, men vet ikke hva
Håper virkelig den dukker opp, ikke snart, men nåååå ;)

Har hørt at det er noe, men vet ikke hva
Håper virkelig den dukker opp, ikke snart, men nåååå ;)

Jeg ringte klinikken i dag. Nei de fikk se det an når den kom, om de kunne ta meg inn på denne syklusen... ah, så irriterende! Ja, nå skal den komme!! :)

årh...det er så kjedelig.. husker min og var forsinket noen dager... beynte jo å lure først om jeg var gravid da den ikke dukket opp...så tok en test..neg.. og så kom mensen rett etterpå! typisk.

håper den dukker opp ganske snart hos deg :) så du får kommet igang

Ja, test gidder jeg ikke mer! he he.. Er så lei av negative tester... Så typisk at mensen kommer sekundet etter! Den dukker nok opp trofast som den er!!

Er klar som et egg for å starte :P
:)

Back
Topp