Mensen igjen?

Lois

Forelsket i forumet
Hei!
Har dere fått tilbake mensen igjen etter fødselen? Og ammes det, fullamming eller delamming? :) Fødte min første 6.februar her, fullammer og det er ingen tegn på at mensen er på vei tilbake. Vet ikke når det er "vanlig"at den kommer tilbake? Har vel noe å ai om man ammer eller ikke?
 
Fullammer hadde en blødning noen dager rett før 3 måneder, nå er han straks 5 så vet ikke området var mensen.. Legen sa man kunne få en blødning uten at det var mens. Varierer veldig fra person til person!
 
Hei!
Har dere fått tilbake mensen igjen etter fødselen? Og ammes det, fullamming eller delamming? :) Fødte min første 6.februar her, fullammer og det er ingen tegn på at mensen er på vei tilbake. Vet ikke når det er "vanlig"at den kommer tilbake? Har vel noe å ai om man ammer eller ikke?
Som deg. Bare at jeg fødte 9.2.
 
Ingen tegn til mens- ammer mye, men får litt smaksprøver.. Akkurat 5 mnd. Mener med første så kom ikke mensen før et år etter, omtrent samme med nr to- men ammet til de var over året
 
fullammer og fikk tilbake da ho var 3 mnd... med nr1 fikk jeg ikke tilbake før han var 1 år
 
Takk for svar alle sammen! :) Får bare vente å se her da. Håper ikke den kommer igjen når lillegull er rundt ett år i alle fall, har lyst på to tette. ;)
 
Jeg har begynt å spotte litt denne uken, men vet ikke om det er mens eller om jeg er gravid igjen:) Håper litt på det siste, selvom jeg tror det er ganske lite sjangs for det! Fullammer, men har ikke ammet henne på natt siden hun var 5 uker! Rett og slett ikke intr i mat om natten:)
 
Nettopp ferdig med første mens etter fødselen, mini blir 7 mnd i morgen, 5.5 mnd korrigert. Delammer. Får grøt x2 og middag.
 
Jeg har begynt å spotte litt denne uken, men vet ikke om det er mens eller om jeg er gravid igjen:) Håper litt på det siste, selvom jeg tror det er ganske lite sjangs for det! Fullammer, men har ikke ammet henne på natt siden hun var 5 uker! Rett og slett ikke intr i mat om natten:)
Oi, da må vi høre hva det er når du vet :D
 
Back
Topp