Mensen/ Gravid/test

• Trådstarter Trådstarter LMG.
  • Opprettet Opprettet
L

LMG.

Guest
Hei jeg hadde mensen 27 desember er det ikkevdavriktyig at jeg skulle hgstt den igjen denne helga 23- 25 januar? Tok en graviditet størst i dag ca Kl 11.15. Og den viste negativ. Kan det værenat den viste galt, eller at det ikke var nok av det stoffetbi den urinen som vise r graviditeten? Sies at man skal bruke morgen urinen og jeg hadde alt vært en gang på do. Eller ernjeg rett og slett ikke gravid

Hei jeg hadde mensen 27 desember er det ikkevdavriktyig at jeg skulle hgstt den igjen denne helga 23- 25 januar? Tok en graviditet størst i dag ca Kl 11.15. Og den viste negativ. Kan det værenat den viste galt, eller at det ikke var nok av det stoffetbi den urinen som vise r graviditeten? Sies at man skal bruke morgen urinen og jeg hadde alt vært en gang på do. Eller er jeg rett og slett ikke gravid

Hvis du har en stabil syklus på 28 dager så skulle du hatt den da ja. Jeg ville tatt en ny test på morgenurin imorgen. Det er så lite hcg i starten ac graviditeten at det blr tas på morgenurin.

Her tok jeg en test 2 dager over ikm som viste negativ. 1 uke etter var den positiv. Kan være at el var litt senere enn forventet og da vil det naturlig nok bli positiv test litt senere. Ta test om en dag eller to, bruk morgenurin og kanskje en test som er mer følsom på hcg.

Back
Topp