Mensen etter utskraping

Putti2020

Betatt av forumet
Novemberbarna 2021
Hei!

Hvordan var din mens etter utskraping? Når kom den, og hvordan startet den?

Det er litt over 4 uker siden utskraping. I noen dager har jeg jeg kjent på murring og at "nå kommer den snart". I går begynte jeg å spotte, mest brunt, og ganske mørkebrunt på papiret når jeg tørket. Også sett bittelitt blod, men kommer liksom ikke i gang! Er forberedt på at denne mensen vil utarte seg litt annerledes enn jeg er vant med, men hvilken dag bør jeg regne med at er CD1? Første dag med spotting, eller når det blør ordentlig?
 
Mistet nettopp selv i MA som endte med utskraping. Men for tidlig med mensen enda så dt kan jeg ikke svare på. Men mener å ha lest at CD1 er den dagen med blødning, ikke spotting. Tenker at det er en bra ting at den ikke er kraftig, da har du sikkert ikke rester, men jeg vet ikke. Har du fått negativ graviditetstest?
 
Jeg fikk negativ graviditetstest 4 uker etter aborten. Testet aldri før da, fikk beskjed om å vente 4 uker, siden hcg kunne være lenge i kroppen. Er 5 uker siden på lørdag, og tror mensen tar seg opp nå! Tenker jeg teller fra første dag med ordentlig blod, men starter nok tidlig å teste etter EL, siden jeg er litt usikker på syklusstart.
 
Her kom den halvannen uke etter utskraping, men hadde en mens mellom abort og utskraping også, derfor tenkte jeg at den ville komme som ventet uavhengig utskrapingen, og det gjorde den. graviditetstesten ble helt negativ ved første mens, blødde mye da, med koagler. Men hadde fortsatt rester. Mens nå etter utskraping var også kraftig, men ingen rester (fikk se på skjerm at livmor var tom etter inngrepet).
 
Back
Topp