Mensen etter MA

Ønskefrø

Flørter med forumet
Jeg hadde MA 28. mai og har enda ikke fått tilbake mensen. Jeg vet jeg er utålmodig, men er det noe man kan gjøre for å få syklusen på plass igjen?
 
Jeg hadde MA 28. mai og har enda ikke fått tilbake mensen. Jeg vet jeg er utålmodig, men er det noe man kan gjøre for å få syklusen på plass igjen?
Du er helt sikker på at du ikke har rester? Oppdaget de MA 28. Mai eller var det da du tok abort?

Min mens var nesten 1 uke forsinket etter min andre MA og utskrapning, så det kan tydeligvis ta litt ekstra tid før kroppen kommer tilbake i rytmen sin og får EL.
 
Stor klem ❤️

Min reise til mensen etter MA er enda ikke i mål, ble gravid med den syklus som starter 15 feb.. fant ut 10+4 det hadde stoppa 8+2. Først medisinsk abort som ikke ble vellykket og så kirurgisk for straks 3 uker siden og da enda ikke fått mensen.. håper jeg hadde el for to dager siden.. :2
Så mye kan skje etter en MA .. vet ikke hvor langt du var og om du har tatt medisinsk eller kirurgisk men hcg test skal uansett være neg 4 uker etter det. Har du testet det?
For er den enda pos hadde jeg bedt om sjekk for rester. Er den negativ må man gjerne smør seg med tålmodighet … :/ kan fort ta noen uker før syklus er på plass. Håper det skjer snart for deg ❤️
 
Jeg fikk mensen 56 dager etter MA og utskrapning. Hadde ingen rester og negative tester etter 4 uker, men tok lang tid før kropp og syklus var igang igjen likevel.
 
Back
Topp