Mensen etter MA

Navaje

Forelsket i forumet
Jeg hadde en MA i Mars, og fikk etter 6 uker mensen tilbake. Den var veldig sparsom og var slutt etter to dager. Nå har jeg fått mensen igjen slik som forventet og den har vært mye kraftigere. Er det noen som har opplevd noe lignende? Jeg har blødd mye til meg å være, men har samtidig blitt veldig aktiv og tenker at det kan ha en innvirkning på blodgjennomstrømming.. Noen som vet? :)
 
Min første mens etter MA var også veldig kort og sparsommelig. Rakk aldri å finne ut hvordan neste mens ville vært, men tenker at det kan være normalt, at kroppen bruker tid på å komme tilbake til seg selv etter slike ting. Kan være at slimhinnen den første syklusen var veldig tynn, mens neste var tykkere og mer "normal". (?)
 
Min første mens etter MA var også veldig kort og sparsommelig. Rakk aldri å finne ut hvordan neste mens ville vært, men tenker at det kan være normalt, at kroppen bruker tid på å komme tilbake til seg selv etter slike ting. Kan være at slimhinnen den første syklusen var veldig tynn, mens neste var tykkere og mer "normal". (?)
Ja det jeg også tenker. Men leste et svar fra en lege på google at det var normalt at man kunne få annerledes mens etter MA, og at kroppen trenger litt tid på å komme seg :D
 
Jeg hadde en mens på 6 dager etter MA, men blødde lite. Hvordan neste mens ville blitt vet jeg ikke :)
 
Hadde en ganske vanlig mens etter MA, men det er vel ganske normalt at det varierer og er litt uregelmessig. :)
 
Back
Topp