Mensen etter MA eller SA

tiriltunge

Glad i forumet
Dere som har opplevd MA eller SA tok det lang tid før dere fikk mensen tilbake?hadde en MA 18 mai,utskraping 9juni før en ny utskraping der alt ble gjort reint inne i livmora 18 juni! Fikk EL sol normalt 10 juli,Når kan jeg forvente ikm ? Og jeg kan vel ha blitt gravid på denne eggløsningen?eller er det helt uaktuelt? Ble egentlig litt usikker nå når jeg ikke vet når jeg kan forvente IKM:) litt rotete men håper dere forstår :)
 
Dere som har opplevd MA eller SA tok det lang tid før dere fikk mensen tilbake?hadde en MA 18 mai,utskraping 9juni før en ny utskraping der alt ble gjort reint inne i livmora 18 juni! Fikk EL sol normalt 10 juli,Når kan jeg forvente ikm ? Og jeg kan vel ha blitt gravid på denne eggløsningen?eller er det helt uaktuelt? Ble egentlig litt usikker nå når jeg ikke vet når jeg kan forvente IKM:) litt rotete men håper dere forstår :)
Om du er sikker på at du hadde EL, så kommer vel mensen ca 14 dager etterpå selv etter MA/SA. Det er vel EL som kan være litt uberegnelig, men flott at du fikk den fort :)
Jeg fikk EL 28 dager etter SA, og mensen ca. 12 dager etter EL.
Og ja, det er fullt mulig å bli gravid på EL etter MA/SA ja :)
 
Ja fikk positive el test 9juli på kveld,hadde da testet lenge for og se stigning,og har sykt vonde el smerter,etter 10 juli så ble testene negativ! Å nå håper jeg enten at mensen kommer eller er gravid! Sykt utålmodig haha negative tester enda 8dpo så har ikke noe håp egentlig at det klaffet men!
 
Ja fikk positive el test 9juli på kveld,hadde da testet lenge for og se stigning,og har sykt vonde el smerter,etter 10 juli så ble testene negativ! Å nå håper jeg enten at mensen kommer eller er gravid! Sykt utålmodig haha negative tester enda 8dpo så har ikke noe håp egentlig at det klaffet men!

8dpo er veldig tidlig, da! Ikm er vel om ca. 6 dager for deg da. Men håper du er gravid og slipper å se noe til mensen på en stund :happy:
 
8dpo er veldig tidlig, da! Ikm er vel om ca. 6 dager for deg da. Men håper du er gravid og slipper å se noe til mensen på en stund :happy:
Takk men regner ikke med det gikk på første forsøk :( men håper i d lengste :) takk:)
 
Hoppa rett inn i syklus så fikk mensen 23 juli og nå er det snart eggløsning så da er syklusen sånn som den alltid har vært !:) så venter bare spent Nå på denne pp
 
Hvis du har hatt el så kan du helt klart være gravid:) hadde en sa/ma før jeg fikk første. Ble gravid før jeg rakk å få mensen og da gikk det bra. Dette er første syklus jeg tester etter el, så vet ikke når jeg hadde el etter sa/ma, men hadde positiv g-test ca en mnd etter at jeg mistet:)
 
Back
Topp