milly90
Andre møte med forumet
Det er 2 og en halv måned siden jeg hadde keisersnitt. Etter renseperioden var over tror jeg faktisk at jeg fikk mensen. Det mente legen også, men forsatt usikker. Min mens varer 4-7 dager, men denne gangen 8. Beklager detaljer! Dagen det startet kom det en svær sånn klump med blod. Større enn hva slimproppen er. Og siden tamponger var uaktuelt i første mens (jeg tror det var mens) så måtte jeg bruke bleier for å ikke blø igjennom. Før jeg begynte med tamponger måtte jeg faktisk bruke bleier pga store blødninger. I hvertfall så blødde jeg sånn passe normalt uten den svære klumpen. Noen dager etterpå kom det en svær klump igjen. 8 dagen var mensen eller hva det var borte. Jeg fikk mensen eller hva det var den 15 forrige måned. Nå er det 3 dager siden jeg skulle hatt den. Var det mensen jeg hadde forrige måned?
Jeg ammer ikke. Er mensen min kanskje uregelmessig? Hva skjer? Huff!
Er utrolig redd for å bli gravid igjen for tidlig!
Om mensen ikke kommet i løpet av neste uke og for å sleppe den klumpen man har i magen så tror jeg at man kanskje bør tenke på en graviditetstest eller hva?
Jeg ammer ikke. Er mensen min kanskje uregelmessig? Hva skjer? Huff!
Er utrolig redd for å bli gravid igjen for tidlig!
Om mensen ikke kommet i løpet av neste uke og for å sleppe den klumpen man har i magen så tror jeg at man kanskje bør tenke på en graviditetstest eller hva?