Mensen etter ivf

Bruker35li

Andre møte med forumet
Vi hadde da vår første forsøk med ivf som dessverre var mislykket :(
Så har bare gått å ventet på mensen, holder på å bli gal. Hadde håpet vi kunne fått et forsøk til før sommeren. Nå er det dag 42 siden jeg fikk mensen/fant ut at forsøket var mislykket dagen før test dato.

Hvor lenge ventet dere før mensen kom?
Kjenner jeg har vondt i magen innimellom så venter mensen hele tiden men den kommer jo aldri. Er det flere det har tatt så lang tid med?
Den pleier å komme så presis, på dag 28.

Synd at dere ikke fikk det til på første forsøk. Ved mine 3 misslykkede forsøk har jeg begynt å spotte noen dager før testdato og fått mensen ca rundt testdato +/-2-3 dager. Men det er ikke uvanlig at syklusen blir litt ustabil etter et forsøk. Håper mensen kommer snart, slik at du kan begynne å tenke på nytt forsøk.

min pleide og å komme rundt dag 28...
men etter forsøk så tror jeg den var forsinket en uke...

Første forsøket kom mensen samme dag som testing, men hadde spottet litt og hatt murringer i flere dager i forveien. Andre forsøket begynte jeg og spotte dagen før testdagen.

Hør med klinikken din om du kan få noen tabletter som setter i gang menstruasjonen.

en liten oppdatering fra ei som er veldig frustrert...
ringte klinikken og hun sa at det kunne være eg var hoppet over en syklus og hun ville jeg skulle vente en uke før eg fikk tabl for å starte mensen.. men det somgjorde meg mest irritert var at planen var at eg skulle starte et nytt forsøk før sommeren når mensen kom mennå sa hun på tlf at de var fullbooket :( og at eg derfor fekk tidligst starte nytt forsøki august/september :(

nå er eg da på dag 52 og fortsatt ikke fått mensen..

Back
Topp