Mensen etter ivf. Normalt?

.Anonym.

Glad i forumet
Første mensen etter ivf er annerledes enn før.. Det er helt friskt blod hele tiden? Fikk mensen på torsdag, har i dag menssmerte ( har ikke hatt det siden fredag), helt friskt blod. Aldri hatt det før. Alltid vert helt mørkt og mye?

Noen som har hatt det og kanskje vet hva det er ? Sikkert helt normalt. :) men må bare spør.

Hadde også negativt forsøk nå og blødde en del friskt blod, så det er nok helt normalt. :) Blødde i 5 dager ca.

Første mensen etter ivf er annerledes enn før.. Det er helt friskt blod hele tiden? Fikk mensen på torsdag, har i dag menssmerte ( har ikke hatt det siden fredag), helt friskt blod. Aldri hatt det før. Alltid vert helt mørkt og mye?

Noen som har hatt det og kanskje vet hva det er ? Sikkert helt normalt. :) men må bare spør.

Har forstått det slik at mens etter ivf er "verre" enn vanlig mens. Under mens blør vi jo ut slimhinna i livmora, og den har jo blitt betraktelig tykkere etter hormonene, slik jeg har forstått d..

Jeg har alltid hatt mye lettere mens etter IVF. Har normalt MYE smerter de to første dagene (ikke endometriose), men etter IVF har den vært smertefri, lett og med friskt blod.

Min har vært forskjellig alle 4 gangene, så alt er mulig:)

Back
Topp