Mensen etter hormonspiral

AA1991

Andre møte med forumet
Hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mensen igjen etter hormonspiral? Hadde Jaydess i 2 år Nå er det 3 mnd etter uttak uten noe tegn til mensen (utenom et par dagers blødning rett etter uttaket). Ikke gravid. Andre som har opplevd dette? Vil så gjerne vite at alt er normalt så vi kan prøve.

Jeg fikk samme dag jeg tok den ut. Så pause i 14 dager før ny blødning.

Jeg fikk mensen 2 dager etter jeg fjernet den. Blødde da kraftig i 5 dager og fikk mensen som normalt mnd. Etter. Hadde litt variajoner i sykluslengde i noen mnd etter uttak.

Jeg fikk mensen som vanlig med én gang, den bare fortsatte syklusen sin som den alltid hadde gjort

Fikk mensen samme uka . Selv om jeg ikke hadde mens med spiral hadde jeg syklus og visste når jeg skulle ha.

Mange tar ut og blør litt og tror det er mensen. Det er ikke alltid tilfelle.

Fikk beskjed om å vente en mnd med prøving , fordi hormonspiral tynner ut veggen for at egget ikke skal feste seg, etter en mnd er begge tjukk og fin og klar igjen .

Fikk mensen samme uka . Selv om jeg ikke hadde mens med spiral hadde jeg syklus og visste når jeg skulle ha.

Mange tar ut og blør litt og tror det er mensen. Det er ikke alltid tilfelle.

Fikk beskjed om å vente en mnd med prøving , fordi hormonspiral tynner ut veggen for at egget ikke skal feste seg, etter en mnd er begge tjukk og fin og klar igjen .

Ja, det har jeg og tenkt. Hadde heller ikke mensen med spiralen. Men når det nå har gått over 3 mnd uten noe tegn til mens

Back
Topp