Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gikk litt fort i svingene her. Hvordan var syklusen din etter fødsel. Jeg ammer, men fikk tilbake mensen. Men så stoppet det helt opp igjen. Noen som har opplevd det samme?
Jeg har hatt skikkelig uregelmessig mens etter fødsel for 16 mnd siden. Har hoppet over eggløsning hvertfall 1 gang, nå tror jeg det er på riktig kjør igjen
Fødte i august. Ammer dessverre ikke (baby ble syk av medisiner jeg går på, de er godkjent for amming men han tålte det ikke )
Mensen dukket i alle fall opp når han var 14 uker. Da oppdaget jeg EL 2 uker i forveien basert på veldig mye EL-slim. At TR dukket opp når jeg forventet, tar jeg som et godt tegn. Blødde mye første dag, tre dager totalt og spotting dag 4 - ergo utartet det seg likt som før graviditeten så gjenstår det å se om EL dukker opp når jeg tror, eller om EL lar vente på seg, men enn så lenge ser det veldig normalt ut for meg.