Mensen etter fødsel

Tyda

Første møte med forumet
Jeg lurer på når folk fikk mensen tilbake etter fødsel? Jeg fødte 5.januar og føler jeg har ventet på mensen i flere uker nå :laughing002 jeg ammer ikke , og har satt inn p-stav og lurer på om det kanskje kan være den som gjør at jeg ikke har fått mensen enda :confused005
 
9-10 mnd, ammet da. Kom ei lita stund etter det ble slutt på amming på natt og dagamminga var veldig redusert.
 
8 mnd siden fødsel og mensen holder seg unna :D har begynt på minipille da, så kan være derfor også :p
 
6 mnd etter fødsel, fullammet men innførte noen små måltider rundt 6mnd og det trigget tydeligvis såpass nedgang i amminga at det ble eggløsning av det...
 
Er nok p staven som gjør det. Jeg hadde ikke blødning med p stav. Fikk mensen tilbake 16 mnd etter fødsel, men ammet og ammet enda når jeg fikk mensen tilbake.
 
Med nr 1 kom den så og si på dagen 7 mnd etter fødsel, med nr 2 kom den ca 12 mnd etter fødsel og med nr 3 kom den ca 11 mnd etter fødsel. Venter nr 4 i august, spennende å se når mensen dukker opp igjen denne gang
 
10 måneder etter første, og 6 måneder med andre :)
 
Fødte 12 januar og ingen tegn til mensen her enda. Går ikke på prevensjon, men ammer fortsatt.
 
Back
Topp