Mensen etter fødsel

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Matja, 7 Jan 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Matja Flørter med forumet

Når fikk dere mensen etter fødsel? 10 uker siden jeg fødte og fikk mensen for noen dager siden. Jeg fullammer, så ble litt overrasket at det kom så tidlig. Leser at mange får det rundt 5-6 mnd..

2. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ojj, det var tidlig!

Det tok 7 måneder for meg, fullammet også:)

3. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Etter fødsel i uke 24, og ingen amming så gikk det vel borti 10-12 uker.

Neste fødsel gikk jeg rett på nytt svangerskap, men ville fått mens tilbake etter 10 mnd ca. Og det var noe det samme nå. Rett under 10 mnd kanskje. Har fullammet begge to til ca 6 mnd.

• Informativ Informativ x 1
  4. Matja Flørter med forumet

Ja, syns det var veldig rart.. Nesten akkurat ferdig med renselsen, så kommer mensen men en gang :shifty: Skal snart få satt inn P-stav, så da satser jeg på at menstrasjonen blir bort igjen. Men uansett merkelig at jeg fikk det så tidlig..

5. Mia_mini Elsker forumet

Kom da jeg slutte å amme. Etter 7mnd

6. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

10,5 mnd etter fødsel her!

7. Snøblomst Glad i forumet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2022❄️

15 mnd etter fødsel. Sluttet å amme når barnet var 13 mnd.

8. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

7,5 mnd nå - fortsatt ingen mensen.

9. Kicki_90 Glad i forumet Augustbarna 2021

Jeg begynte på cerazette 6 uker etter fødsel, men fikk første blødning etter 13 mnd, en mnd etter jeg sluttet å amme.

10. Karejo Forelsket i forumet Novemberlykke 2018

Fikk mensen tilbake etter 6 uker ved de 3 første fødslene mine :bored: Fullammet alle, og renselsen var over uka før :banghead: Etter 4. fødselen kom den ikke før etter 6 mnd :joyful: Fullammet da og.

11. tulips Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Med førstemann fikk jeg mensen 12 uker etter fødsel. Pumpet i 6 uker. Med nr 2 delammet jeg den første uka(og noen dager), fikk tilbake mensen etter 7-8 uker. Med nr 3 fikk jeg mensen 12 uker og 3 dager etter fødsel. Jeg delammet i 6 uker, håndmelket og pumpet til uke 7. Så det virker som om det er et mønster hos meg: 6 uker etter jeg gir meg med morsmelka. Har aldri hatt mye melk.

12. Prøveliten Glad i forumet Julikulene 2020

5 mnd etter fødsel, fullammer fortsatt. Hadde mensensmerter en måneds tid i forveien.

13. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Januar 2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020

Ingen mens enda. Straks 10 mnd. Vært over et år med de andre. Da brukte jeg minipille.. Nå ingenting

14. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Etter første fødsel satte jeg inn hormonspiral når lille var 8 uker, og blødde konstant i 3 mnd etgerpå. Fikk så en helt tullete syklus med langvsrige blødninger i ett sett, og aner egentlig ikke når jeg fikk mensen. Denne gang fikk jeg menden tilbake ved ammeslutt når han var 10 mnd.

15. GulSitron Flørter med forumet

Nøyaktig 6uker etter fødsel kom menstruasjon tilbake. Jeg fullammer

16. Montro93 Forelsket i forumet

Rundt 12 uker etter fødsel her, selv om jeg fullammet :)

17. ELT79 Flørter med forumet

Etter 5-6 uker med renselse fikk jeg første mens da vesla var 5 mndr. Fullammet. Ammer fortsatt, hun er 10 mndr nå

18. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Baby er 8 mnd å mensen kom for 2 dager siden :)

19. Småsnakk Betatt av forumet JuniJubel2021 *Aprilbaby 2018*

Rett over eitt år. Då hadde eg gått ned ein del på amming (begynt å jobbe) 3,5 mnd tidlegare

20. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 Sommerfuglene VIP

4 mnd med alle 3. Fullamma alle til 5 mnd.

Del denne siden