Mensen etter fødsel

minoja

Elsker forumet
Når du fikk igjen mensen etter fødselen var den med en gang i normalt gjenge? Var syklusen normal? Jeg ammer, fødte for ca 12 uker siden hadde mensen for ca 5 uker siden føste gang etter fødselen - men den har ikke kommet igjen...skulle liksom begynne på cerazette når den bare kom skikkelig andre gang...:p Får litt hetta nå kjenner jeg...så må høre om andre har vært borti at syklusen har rotet litt etterpå. Var ikke slik da vi fikk førstemann...

Jeg fikk aldri mensen igjen, ble bare gravid etter ca 3,5 mnd... Såeh... Jeg kan altså IKKE hjelpe med noe i denne tråden... emoticon

Jeg fikk den nesten samme dag som den jævla renselsen var over!

Etter nr 1 så fikk jeg igjen mensen etter 6 uker. Fullamma 6 mnd, men hun sov i over 6 timer i strekk fra dag en av, så det kan hende det var derfor den kom fort igjen. Den var ganske så normal, men tror jeg blødde en del mer i hver blødning.hadde ikke regelmessig syklys før eller etter fødsel.

med nr to kom den etter 6 mnd.  og jeg har aldri hatt fast mens, men etter denne gangen kom den med 25 dagers syklys hver gang :p litt digg å vite nøyaktik når man får mens, for jeg hadde en syklys på 21-34 dager.

Jeg fikk den etter ca 4 mnd.. rett etter at jeg slutta å amme.. og den var regelmessig fra første mens

Back
Topp