Mensen etter exu

Frk79

Betatt av forumet
Hei dere:happy: hadde i mars mitt første prøverørsforsøk, ble gravid men endte desverre i exu. Måtte fjerne deler av ene eggleder 7+4. Fikk en mensenlignende blødning få dager etter operasjonen. Hadde el 11 mai, og trodde da mensen ville komme 14 dager etterpå, men den er nå over en uke forsinket. Det jeg lurer på er når dere fikk mens etter exu...ventet dere lenge eller ble ting fort som normalt?

Nå var min exu FØR vi startet med IVF da, men det har jo ikke noen betydning sånn sett. Jeg husker ikke helt, men mener at mensen kom tilbake før etter en stund. Altså at et tok litt ekstra tid. Noe som ikke er unormalt når kroppen går igjennom ett inngrep på den måten. Jeg ble hasteoperert pga sprukket eggleder og indre blødninger.

Ingen erfaring. Men om noen vil svare.. Hva er deres tidlige symptomer på svangerskap i egglederen? Kommer det en blødning først? Hvordan er smertene? Hvor intense er dem? Når kom dem?

det er to år siden jeg hadde exu, og det var også før ivf. men jeg husker ikke helt hvordan det var. skal sjekke i dagboka mi ettrpå så kan jeg gi deg et bedre svar. men mener jeg blødde fra inngrepet til det tok seg opp som en mens. og at eggløsningen ble litt forsinket og mensen også. husker iallefall at det var mye tull med syklusen etter det.

Ingen erfaring. Men om noen vil svare.. Hva er deres tidlige symptomer på svangerskap i egglederen? Kommer det en blødning først? Hvordan er smertene? Hvor intense er dem? Når kom dem?
Jeg hadde ingen symptomer. Ingen smerter og ingen blødning. Alt kjentes likt ut som sist jeg var gravid. Den endte i spontsnabort i uke 14. Siden det var ivf skulle jeg ha tidlig ul. Der kunne ikke gynekologen finne noe. Var på sykehuset for ny sjekk etter noen dager. Da fant de en velfungerende foster i egglederen.

Back
Topp