Mensen drit og dra...

Nussenasse

Elsker forumet
Merker at ikke jeg har hatt mensen på en utrolig lang stund. Har jo ikke hatt denslags på 15-16 mnd. Husket ikke at det var så kjiipt. Blør jo masse, kviser i hele tryne og har dessuten lyst til å gråte omtrent hele tiden.

Nei nå syns jeg synd på meg selv her..[X(]

Uff da Lille My80 (*stryker over kinnet*) det var jo ikke noe hyggelig... Du får trøste deg med at det bare varer noen dager, og etter det kan du gå tilbake til prøvinga...

-og denne tanta skal man gå og vente på altså!?!?[8D]

Jo da, i bunn og grunn ønsker du nok det. Du vil vel ikke ha et enebarn..?

Ok. Det var planen min og, før jenta mi kom. Men med en gang jeg fikk henne skjønte jeg at jeg ville ha en til. Min mann sa da at vi hadde jo bare snakket om en... og da fikk jeg skikkelig panikk for at han ikke ville ha flere. Var deprimert i flere dager da, så snakket vi litt og kom frem til at det hadde vært koselig med en til. Men han ville da at de skulle være tette..Så det er det vi driver med nå.

Føler med deg. Er så glad jeg slipper den dritten.. :) Jeg merket spesielt at det ble værre å få mens etter jeg fikk barn. Flere som har det sånn???

Ja jeg syns det var verre nå, men det er sikkert bare jeg som har blitt pingle!

Hei..

Jeg syns ikke at mensen i seg selv er verre.. Men det å få den i det hele tatt etter å vært uten i 1år og 4 mnd var skikkelig nedtur egentlig.. [>:]Det var jo så mye kjekkere uten, så lenge man ikke trengte den liksom.. Men så fikk jeg lyst på ny baby i magen, og da kunne jeg ikke få mensen fort nok igjen.. ler.. Man skulle få kunnet bestemme selv når man skulle ha mensen.. Sånn at man bare fikk den når man skulle være baby-prøver. DET hadde vært noe det.. [:)]

Ja det er det jeg ønsker meg mest av alt og! Men nå er jeg heldigvis ferdig med mensen for denne mnd. Håper den iukke kommer tilbake i januar. Skal prøve hardt om noen dager. Har kjøpt el test og greier...

Lykke til,Lille My80 [:D][:D]

Da sender jeg med litt babystøv også [:D][:D]

Signerer den...
ORIGINAL: bast

Håper min mensen aldri dukker opp igjen noen gang[:D]

Back
Topp