Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åij, glemte å skrive at det bare er de første to dagene i mensperiodenÅja, du skreiv i magen!! Haha da er det ikke hemoride! Haha uff.. nei jeg har ingen råd dessverre
Hm.. kan jo bare være noe som skjer med kroppen din når du har mens? Tror ikke du trenger å uroe degÅij, glemte å skrive at det bare er de første to dagene i mensperioden
Ja, jeg har det sånn. Noen ganger kan det gjøre så intens vondt at jeg tror jeg skal få i bakken. Skjer når jeg har mensen og litt rundt EL. Regner med at det er normalt da jeg alltid har hatt det sånn.Er det flere som opplever å ha en stikkende følelse i magen når man skal nr 2? Kun når man presser.
Har alltid hatt det, men det begynte plutselig å bekymre meg.
Jeg kan også få samme type smerte når jeg setter meg på en stol i den perioden. Men da er det ikke fullt så vondt, men ubehagelig. Har det litt sånn nå som jeg er gravid og.Er det flere som opplever å ha en stikkende følelse i magen når man skal nr 2? Kun når man presser.
Har alltid hatt det, men det begynte plutselig å bekymre meg.