Mensen, bæsj

Navaje

Forelsket i forumet
Er det flere som opplever å ha en stikkende følelse i magen når man skal nr 2? Kun når man presser.
Har alltid hatt det, men det begynte plutselig å bekymre meg.

Mener du at det skjer kun når du har mensen? Eller skjer det hele tiden? :) kan være hemoride kanskje? Har ikke peiling, men verdt å sjekke ut da;)

Åja, du skreiv i magen!! Haha da er det ikke hemoride! Haha uff.. nei jeg har ingen råd dessverre:(

Åij, glemte å skrive at det bare er de første to dagene i mensperioden :)
Hm.. kan jo bare være noe som skjer med kroppen din når du har mens? Tror ikke du trenger å uroe deg :)

Ja. Hadde det ofte sånn da jeg hadde mens :)

Er det flere som opplever å ha en stikkende følelse i magen når man skal nr 2? Kun når man presser.
Ja, jeg har det sånn. Noen ganger kan det gjøre så intens vondt at jeg tror jeg skal få i bakken. Skjer når jeg har mensen og litt rundt EL. Regner med at det er normalt da jeg alltid har hatt det sånn.

Jeg kan også få samme type smerte når jeg setter meg på en stol i den perioden. Men da er det ikke fullt så vondt, men ubehagelig. Har det litt sånn nå som jeg er gravid og.

Back
Topp