• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

mensen allerede?

jente

Flørter med forumet
Heisann!

Jeg blødde ca.5 uker etter fødselen, før det sluttet å blå heltl. Var helt klart mindre i slutten av de 5 ukene. Så er det nå begynt å blå igjen, som en mens blødning, er 7 uker siden fødsel i morgen.
Lurer på om det er noen som vet at dette er vanlig? Å begynne å blø igjen etter at det er ferdig...
Jeg ammer, så jeg trodde ikke mensen skulle komme tilbake så fort, men kan det være mensen?

Jepp det kan det[:)] Jeg fullammer og fikk mensen etter ca 6,5 uke. Så det er sikkert det du har fått.

Kan nok være det ja. Jeg tror jeg har fått tilbake min, for jeg fikk menssmerter og kraftig blødning på søndag.. så regner med at det er den. Jeg fødte for litt over fire uker siden bare.

Sluttet blødningen deres (renselsen) før dere fikk mensen igjen? Håpte at den ikke skulle komme så fort...

Min sluttet vel rett før. Men blødde så lite siste ukene i renselsen, så er ikke helt sikker. Var bare utflod med pittlitt farge. Derfor skjønte jeg at det var mensen liksom, da jeg plutselig begynte å blø[:'(]

Det er nok mensen du har fått ja!!! Forrige gang fikk jeg mensen tilbake akkurat 2 mnd etter fødselen. Denne gangen er den ikke kommet ennå og det er 9 uker siden fødselen. Blødde kun i 2 uker denne gangen

Back
Topp