Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lille er 6 uker og jeg har vært ferdig med renselsen ei ukes tid. Nå blør jeg igjen.. friskt rosa i små mengder. Har ikke menssmerter. Kjedelig hvis den er tilbake allerede.. jeg fullammer
Kan fortsatt være rester fra renselsen. Jeg fikk en liten blødning 1-2 uker etter jeg trodde jeg var ferdig. Frøkna var 7-8 uker.
Men fikk ikke tilbake mensen før frøkna var 4 mnd. Fullammet men hun sov hele natta
Så nå at jeg svarte i september forumet haha
Men like relevant tenker jeg. Har ei frøken født i Juli 15
Jeg hadde også innstilt meg på at renselsen var over, men begynte å blø igjen friskt her om dagen. Tenkte at nå kommer mensen igjen, men hadde ingen smerter og små mengder :s Så antar at det fortsatt er renselse, eller så var det en veldig mild mens.
Er det ikke noe skorper og no' greier som gjerne løsner etter sånn 6-8-10 uker, mon tro? Jeg blødde også litt etter et opphold uten blødning. Håper ikke det var mensen, for jeg har ikke hatt den siden og bruker ikke prevensjon nå Det skulle tatt seg ut