Mensbeger?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
WTF, kan noen forklare hva dette brukes til?!? hehehe..
[:-][:-][:-]
http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=340

ORIGINAL: LiljaLilly

Det står jo hva det brukes til[:)]
Når man har mensen vell, istedet for bind/tamponger.

Aldri prøvd det selv, og det virker kanskje litt nasty første gang man hører om det, men jeg hører MANGE sier de er knallfornøyd!

Ja, men jeg skjønte det ikke.. hehe

ORIGINAL: Heijdii

Aldri prøvd det selv, og det virker kanskje litt nasty første gang man hører om det, men jeg hører MANGE sier de er knallfornøyd!

Åååja[:D] Altså man putter den "koppen" oppi der, også samles blodet i den koppen som man tar ut å tømmer med jevne mellomrom [:)][&:]

[:'(][:'(][:'(]

Åååja[:D] Altså man putter den "koppen" oppi der, også samles blodet i den koppen som man tar ut å tømmer med jevne mellomrom [:)][&:]

Jaha, det hørtes vondt ut.. hvordan henger den fast? hehe..
det må være slitsomt å måtte tømme den heletiden.. den var jo ikke noe stor[8D]

Jaha, det hørtes vondt ut.. hvordan henger den fast? hehe..
det må være slitsomt å måtte tømme den heletiden.. den var jo ikke noe stor[8D]

Vakuum tror jeg. Man trenger visstnok ikke tømme så ofte, en venninne av meg sier hun tømmer den sjeldenere enn hun byttet tamponger.

Hadde jeg hatt mensen skulle jeg prøvd sånn! [8D]
Men er så heldig at mensen holder seg borte siden jeg har spiral - noe jeg ikke klager på [:D]

Når du sier vakuum så tenker jeg "sluuuuuuuuuuuuuuurp"
usjamei, nei.. jeg for holde meg til tamponger.. men nå vet jeg hvertfall hvordan det fungerer![:D]

må spy[:'(]

Den trengs visst ikke tømmes mere enn 1-2 ganger... Vakuum er mere som "zzpop", liksom henger seg fast oppi der... Og den faller ikke ut og skal ikke kjennes. Da er den satt i feil.[;)]
Er som regel 1 str for de som ikke har født og 1 str for de som har[;)]

jeg har, men har ikke prøvd den enda, har slitt litt med tampongbruk etter fødselen og megarevning og bind er uaktuelt, er det ekleste jeg kan gå med[:'(][:'(][:'(]

og jeg er enig i at det høres ekkelt ut,  men at det er så mye eklere enn å grave ut en tampong, putte den inn i dopapir og kaste i søpla, kan jeg ikke tenke meg.

Den ser jo så svææær ut[&:]

Hehehe, jeg ser ikke for meg at jeg kan stappe den oppi mellom hos meg hvertfall!! [:D][:D]

Hehehe, jeg ser ikke for meg at jeg kan stappe den oppi mellom hos meg hvertfall!! [:D][:D]

den er ikke så stor, men står og undrer litt selv[8|]

ORIGINAL: Black Beauty

den er ikke så stor, men står og undrer litt selv[8|]

jeg klarer akkurat å få oppi en blå ob, altså medium str.. hehe
så den der , hm.. vet ikke helt![8D]

Back
Topp