Mensa test

vimselusa

Glad i forumet
Noen som har tatt denne mensa testen...?
tok den istad.. tror nok ikke jeg er den skarpeste kniven i skuffen[&:]
vet ikke hva som er normalt heller men,,,

Hvor får jeg tatt den testen?

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Trur ikke jeg er så smart heller om det er til noe trøst [8D][8D][8D][8D][8D]

jeg er ikke smart heller : P HHAHA[8|]

oi... ja da er jeg ikke stokk dum, bare nesten....[&:] fikk 95..huff huff... ikke særlig oppløftende.. får går gå å gaule meg i søvn..[:(] til og med linni meister er smartere enn meg....

ORIGINAL: Charlotte1989

Hvor får jeg tatt den testen?

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Trur ikke jeg er så smart heller om det er til noe trøst [8D][8D][8D][8D][8D]

inne på nett \sidene til mensa...du er nok smartere enn meg, skal ikke så mye til tror e![:D]

ORIGINAL: vimselusa

Noen som har tatt denne mensa testen...?
tok den istad.. tror nok ikke jeg er den skarpeste kniven i skuffen[&:]
vet ikke hva som er normalt heller men,,,

hehe godt det ikke bare er meg! Jeg er hverken den skarpeste kniven i skuffen eller den klareste kule paa juletreet![8D]  saann egentlig sett utfra den testen burde jeg ikke sluppet ut alene (faktisk burde jeg ikke faatt opp döra selv engang) og hvertfall ikke hatt ansvaret for et lite barn[;)]

Jeg er så dum at jeg egentlig ikke kjønte hva jeg dreiv med på den testen jeg[8D][8D] Orka ikke fullføre igår jeg, så får heller prøve idag[8D]

Fikk 117 jeg . 

hem???fikk 104 jeg...er jeg dum da??hehe....kanskje gjort det bedre om småen satt ved siden av å styrte på[;)]må prøve igjen[:)]

Haha, jeg måtte jeg og. Jeg hater sånne figur-tester, syns det er totalt håpløst..
Men jeg fikk samme resultatet som Mamma til Sebastian, 123. Så da kan det jo ikke være så galt.. [8D]
Jeg skal jammen meg få mannen til å ta den testen når han kommer hjem, han elsker sånne ting!

ORIGINAL: Charlotte1989

Jeg er så dum at jeg egentlig ikke kjønte hva jeg dreiv med på den testen jeg[8D][8D] Orka ikke fullføre igår jeg, så får heller prøve idag[8D]
Hehe, du vettu det gjorde ikke e heller... prøvde å se logikken meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.... det var ikke lett gitt....

Ååååååå, så smarte dere e då... tror e må ta den en gang til når jeg ikke er så stressa og trøtt! midt i flytte sjauen her...

Back
Topp