Mens

brus

Betatt av forumet
Er den tilbake?

nope, not yet.. kem e da du brus?

nope!
jeg ammer ikke, så enten er jeg gravid, eller så har den bestemt seg for å vente litt! [:D]

ORIGINAL: KristinLouise

nope!
jeg ammer ikke, så enten er jeg gravid, eller så har den bestemt seg for å vente litt! [:D]

signere!!

bare at æ har tadd test no da, å den va negativ![:D]
har du ikkje kjøpt enda??

ORIGINAL: maikaen

nope!

signere!!

nei... venter litt... skal på 2 julebord til helga... er kanskje litt rar der, men har lyst til å kose meg litt med alkohol, og da vil jeg ikke tenke på at jeg ikke kan fordi jeg er gravid! nå er det sikkert mange som vil reagere på dette, men det er det ikke noe vits i for det bare sånn jeg er! [;)]

nope,har ikke kommet nå mens enda[:)]å glad er jeg for det. gruer  meg til den er tilbake,har vært deilig uten nå[;)] fikk patrick 18 august.

Her er det ikke kommet noe mens ennå. Synes det er deilig å slippe å ha tanta på besøk. Håper hun holder seg borte så lenge som mulig...

ORIGINAL: sivva

nope!

signere!!

nei... venter litt... skal på 2 julebord til helga... er kanskje litt rar der, men har lyst til å kose meg litt med alkohol, og da vil jeg ikke tenke på at jeg ikke kan fordi jeg er gravid! nå er det sikkert mange som vil reagere på dette, men det er det ikke noe vits i for det bare sånn jeg er! [;)]

Skjønner deg veeeeldig godt.. [:D] Kommet til å tenkt det samme jeg også.. [:)]

så bra! [:D]

nope!

signere!!

d samme gjor æ ifjor!
mensen sku ha kommen på mandagen, å vi hadde julebord på fredagen.
tok test på søndagen, å den va positiv[:D]

her er den tilbake ja.. Hatt det igjen i 3 mnd desverre... Å hater det.....[:@]

Har ikke fått den enda men har akkurat sluttet å pumpe så regner med den kommer snart. Men håper å slippe den litt til

har ikke fått den.. forventer den ikke[:D]

jeg fikk den ikke før etter et år med de to andre graiditetene.. å da slutta jeg å amme da dem var 9 mnd...

bruker ikke prevansjon...kan jo blir gravid [&:][:D]

Ingenting her..*bank i bordet* [8D].. Fullammer..so eg satsa på at an lar venta på seg litt te!!

ORIGINAL: Cile_mor

Her er det ikke kommet noe mens ennå. Synes det er deilig å slippe å ha tanta på besøk. Håper hun holder seg borte så lenge som mulig...

ORIGINAL: lossa83

Har hatt den en gang etter jeg bynte med cerazette men ikke siden[;)]2 måneder siden ca[:)]

Tror jeg har hatt mensen, men ikke sikker da den var skikkelig rar. Blødde først i 2 dager så opphold før den begynte igjen. Var sånn i 5 dager.

ikkje komt her..begynnte på cerazette for ei uke siden,så kan no hende den dukker opp snart...håper ik d då[:'(]

Har ikke fått den igjen. Men hadde fryktelig uregemessig mens før jeg ble gravid også. Var ikke uvanlig at det kunne gå opptil 4 mnd mellom hver.

Har ikke begynt på Cerazetten enda.. Vi bruker kondom vi! Jeg syns ikke det er så ille som alle skal ha det til jeg altså.. Har jo resept, men gruer meg så til å begynne på de. Utsetter og utsetter. Skal IKKE bli gravid nå iallfall! Helt uaktuelt.

Back
Topp