Mens vondt!

Jaybird

Gift med forumet
"Mensen" skal være om et par dager, og jeg har skikkelig mens vondt. Akkurat som når mensen skal komme. Gaah! Noen andre som har blitt sånn rundt tr tiden?

Uansett, AUAU! Dumme fantom tr!

Kom vel ut litt feil det jeg har skrevet[:D]. Mest nysgjerrig på hvordan kroppene deres oppfører seg rundt den tiden dere egentlig skulle hatt uka.

jeg har ikke peiling på når jeg egentlig skulle hatt tr nå. Den delen har jeg blokka ut tror jeg[8D][8D]

Hehe. Skulle ønske jeg også klarte det^_^. Men brent barn husker ilden. hehe. (Har begynt å blø på mens dato begge SA, så i hodet mitt er det sånn at klarer jeg å hoppe over denne mensen også, så kan dette faktisk gå[:D]).

Har glemt at jeg faktisk hadde mensen jeg [:-] hehe men jeg skulle hat den for noen dager siden, men den kom vist ikke [:D]

jeg har masse mensen vodt nå hehe :D siden jeg har 23 dager syklus skulle jeg snart hatt min 3 mens hehe... har jo mens omtrendt hver 3 uke hehe

Er ikke helt som murringer, Gullvinge. Er mer som faktisk mens ømt. Jaja, Man skal vel ha det også. Håper bare denne dumme tanta ikke finner på å dukke opp! Svært ubeleilig[:@]!

ORIGINAL: maltesers

jeg har ikke peiling på når jeg egentlig skulle hatt tr nå. Den delen har jeg blokka ut tror jeg[8D][8D]

samme her [8D]

men jeg har smerter i eggstokkene eller nedi der nå! Vil ikke ha det [&:] akkurat som om mensen skal komme liksom

ORIGINAL: neselo

men jeg har smerter i eggstokkene eller nedi der nå! Vil ikke ha det [&:] akkurat som om mensen skal komme liksom

Forhåpentligvis så er det bare fantom smerter på oss begge... [;)]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: neselo

Forhåpentligvis så er det bare fantom smerter på oss begge... [;)]

Vi satser på det! Nå har det sluppet taket heldigvis [:)]

Men, etter å ha sjekka i kalenderen så skal jeg ha hatt mens ca nå! Og det er kanskje grunnen til at jeg har plagdes så mye med menssmerter i det siste. Men, nå er det over[:D]

Back
Topp