mens vi venter...

Lykke3

Flørter med forumet
Det er veldig lenge siden sist jeg var innom her.. Etter forsøk på forsøk og like mange negative tester, ble det rett og slett for tungt å skulle være en aktiv deltager her inne :( har vært innom innimellom for å se hvordan det går med dere og nå er jeg endelig klar igjen :happy: dere er så flinke til å støtte hverandre med gode ord, uansett hvordan det går og det er muligens litt av det jeg også trenger denne gangen. Vi er nå inne i vårt sjette forsøk, hadde innsett 31.08 og kroppen er fullproppet av hormoner, Estradot, progynova og lutinus :D har heldigvis ikke andre bivirkninger enn at jeg er litt mer følelsesmessig nøytral i alt jeg foretar meg og både jeg og min kjære er veldig glade for at det ikke denne gangen er helt andre veien, med sinne og tårer omhverandre :laughing002 det har vært mye og er fremdeles mye som skjer i magen med mye murringer og en del vondt på natta, må opp å tisse og det er generelt sett mye mer av alt denne gangen, men tørr allikevel ikke håpe på for mye.. for det kan jo bare være alle hormonene som spiller meg et puss.. :cool: det som har vært veldig posititv denne gangen er at jeg har vært mye mindre stresset enn alle gangene før, har en helt annen ro over meg og det er veldig deilig. OG jeg hadde i forkant av innsett veldig gode resultater på slimhinnen min, myyyye bedre enn alle gangene før! har alltid hatt minimumskravet 8 mm eller litt over, ca 9 mm, men denne gangen var den på 12 mm og var blitt enda mer da innsett-dagen kom :) viktig å fokusere på det som er positivt i alle fall. Så... nå er det 5 dager til jeg strengt tatt kan teste, 8 dager til jeg har planlagt å teste (så fremt at tr ikke kommer da) og 10 dager til jeg skal ta en blodtest. Jeg skal reise bort med jobben, så jeg får ikke tatt en blodtest når jeg egentlig skulle, om 7 dager, så får jeg se hvor flink jeg er til å holde meg unna de testene.. :D Det var en oppdatering fra meg, hvordan står det til med dere? :)

Back
Topp