Svar på tråd

Jeg sier som Timi - det er tøft å være langtidsprøver.. Kjenner meg igjen i håpet om å slippe å gjennom utredning, husker selv at jeg ventet til siste frist med å ta fri den dagen jeg skulle på Medicus, for jeg tenkte alltid "hvis jeg blir gravid nå trenger jeg jo ikke timen, og da er det kjipt om jeg har tatt meg fri" :rolleyes: Samtidig er jeg nå glad for at vi er i gang og har fått noen svar, så håper du også vil sitte igjen med samme følelse i etterkant :)

Over til utblåsningen din: PREACH GIRL! Kjenner meg SÅ igjen. Det verste er at jeg kom over en tråd på kvinneguiden for noen år siden (tror det var kvinneguiden) hvor dette var tema, og da var det en dame som skrev at hun klagde over graviditet og småbarnslivet til en venninne som prøvde å bli gravid for å "minske" ønsket om å bli gravid. Altså hun prøvde å få venninnen til å tenke "det er kanskje ikke sååå fett med barn likevel", av en eller annen årsak som ingen helt forsto, men det var med en hensikt om å hjelpe venninnen med å takle det å være ufrivillig barnløs bedre :hilarious: Det fikk jo helt motsatt virkning. Så det er nesten så jeg noen ganger tenker at det er flere som har denne tankegangen..

Back
Topp