PP8 - CD4
Da var pp 8 i gang, og tr reiser forhåpentligvis snart og blir borte leenge.
I går tok jeg første koronavaksine (Pfizer), jeg hadde selv fått velge dato til rett etter ikm. Selv om jeg fikk tr et par dager før vaksinen, tok jeg en graviditetstest for sikkerhetsskyld før jeg skulle avgårde. Den var blenda, og hadde heldigvis ingen skyggestrek som gjorde meg usikker. Er spent på om vaksinen vil påvirke tr på noen måte, og om el vil komme til vanlig tid. Skal oppdatere her om jeg merker noen endringer som kan skyldes vaksinen.
Jeg spurte sykepleieren som satte vaksinen på meg om råd ang. videre prøving etter vaksinen, og hun sa at de anbefalte å vente i to uker (tror det var så den får begynne å virke). Jeg sa at jeg har el om et par uker, og da sa hun "kjør på". Har vurdert å ta en pause fra prøving i en mnd. pga. vaksinen, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det likevel. Har prøvd å gjøre litt research på det, og ser ingen grunn til å vente egentlig.. annet enn usikkerheten ved vaksina og eventuelle langsiktige bivirkninger
Hmm.. Virker som om argumentene for å vente litt er mer basert på at jeg skal rekke å få beskyttelse fra vaksinen, og ikke med tanke på påvirkning på en eventuell spire. Men det er jo mest spiren jeg tenker på..
Noen andre her i samme situasjon?