PP11 - CD19 - 4 DPO
Noen som kjenner seg igjen?
Nå er vi vel over på den andre siden av EL
Klarte ikke helt unngå «forspillet» som står ovenfor, men det ble heldigvis koselig likevel. Dagene nå går saakte, det er som om tiden stopper opp med en gang etter EL..
Denne runden er jeg litt mer optimistisk enn jeg har vært på en stund, og det er litt skummelt
Vi har ikke gjort noe nytt, så det er egentlig ingen grunn til at det skal klaffe nå når det ikke har gjort det tidligere. Samtidig hjelper det å ha fått vite at svømmerne er normale, og vi traff ganske bra på EL nå tror jeg. Og det må jo klaffe en gang, må det ikke? Har også fått legen til å sende henvisning til gynekolog for utredning, så om det ikke går nå så skjer det likevel ting.. 
God torsdag alle!
Noen som kjenner seg igjen?

Nå er vi vel over på den andre siden av EL
Denne runden er jeg litt mer optimistisk enn jeg har vært på en stund, og det er litt skummelt
Vi har ikke gjort noe nytt, så det er egentlig ingen grunn til at det skal klaffe nå når det ikke har gjort det tidligere. Samtidig hjelper det å ha fått vite at svømmerne er normale, og vi traff ganske bra på EL nå tror jeg. Og det må jo klaffe en gang, må det ikke? Har også fått legen til å sende henvisning til gynekolog for utredning, så om det ikke går nå så skjer det likevel ting.. God torsdag alle!

Last edited:

Tenk om? 

Skjønner ikke hva kroppen min tuller med, denne gangen hadde jeg til og med en "festeblødning" - hva var vitsen med det, kropp?! 
Det går bra med meg, er motivert for god innsats denne pp
Håper vi alle får positive tester i desember, og havner i samme termingruppe!!!
Veldig koselig!
enig!! Det hadde vært fantastisk!
Men ja, over til spørsmålet ditt