Mens vi vente!

Bringebær

Gift med forumet
Nå er vi jo noen som nærmer oss termin om bare en ukes tid:) Hva driver dere dagene med? Vi har hatt besøk av svigers som heldigvis nå er reist, vært på stranda og nytt finværet og de siste feriedagene til mannen:) har også prøvd å gå litt for å få litt fortgang her men so far, nothing:(
Syns dagene begynner å bli lange...

Venter nr 3 4. August:)

I dissse dager er det klesvask som står på tapetet, det er det lettaste husarbeidet eg gjør ;) Ellers så har eg eldst på 6 år hjemma så kreve sitt, men godt er det og for da er ikke dagane så lange.. Me reiser å bader, for morå klare ikke å vær hjemma i hagen med 30 garder i skyggen. Også gjør me så smått klart te å H*n skal komma :)

Har termin 10, men baby kommer 1 med pks. Siste feriedag i går, guttungen begynner igjen på barnehagen på mandag. Så siste ryddesjau og klesvask på tapetet her. Skal ha litt egenpleie hos frisøren på mandag. Jentungen starter på AKS 1.

Å her ryddes det i loft og kjeller:) skikkelig rundvask av huset :) å det er deilig det, vært 5 ganger på fyllinga og tømt skit man tar vare på ;) blir vel å noe oppussing, legging av gulv osv:D

Orker vel egentlig ikke mye, men i dag er vi en liten tur på Maihaugen. Er veldig varmt, men planen er å gå litt, så kankje det skjer noe. Blir nok ikke mer enn et par timer, men bra avveksling for min sønn. Etterpå blir det spreder-bading i Hagen :)
Imponert over de som driver med husvask o.l. Håper formen kommer tilbake fort etter fødsel her.
Bra svigers har reist da, så redet er som det skal være :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Her har gubben og snella ferie, jeg nekter å være mer på familiehytta, da jeg ikke får sove der, pluss ekstremt med kynnerne.. Så vi drar litt rundt på besøk hos folk, og i morgen blir det tur til Oppdal på overnatting til et vennepar der, og i løpet av uka blir det tur til et annet vennepar som har hytte der;) garderoben er ferdig, en ny kommode er skrudd sammen og babytøyet,bleier og annet stellesaker er på plass;) veldig klar for å bli ferdig nå igrunn;)

Gjør minst mulig. Bekkenet stopper det meste av aktivitet, så det er ikke så mye å finne på... Glad jeg har en mann som er flink til å sysselsette datteren vår, for jeg er helt ubrukelig til annet enn å sitte og se på at hun husker eller graver i sandkassa. :(

Jeg har en uke igjen til termin så har hatt permisjon i 2 uker allerede. De ukene har samboeren og datteren min også hatt ferie, så vi har bare kost oss, vært på stranda, utflukter hit og dit og tatt det rolig :) Denne siste uken er jeg alene og da har jeg tenkt å ligge på sofaen og se tv/serier på pc'en og gjøre akkurat det jeg vil! :p Har et bekken som ikke tillater meg å gjøre mye, så det er begrenset hva jeg kan gjøre dessverre! Skulle gjerne gått på kafé og på shopping osv, men det klarer jeg dessverre ikke :(

Jeg har en uke igjen til termin så har hatt permisjon i 2 uker allerede. De ukene har samboeren og datteren min også hatt ferie, så vi har bare kost oss, vært på stranda, utflukter hit og dit og tatt det rolig :) Denne siste uken er jeg alene og da har jeg tenkt å ligge på sofaen og se tv/serier på pc'en og gjøre akkurat det jeg vil! :p Har et bekken som ikke tillater meg å gjøre mye, så det er begrenset hva jeg kan gjøre dessverre! Skulle gjerne gått på kafé og på shopping osv, men det klarer jeg dessverre ikke :(
Åh misunner deg litt friuke!:) her har vi alle hatt tre uker ferie/ permisjon og bare mannen begynner å jobbe i morgen. Så den siste uka før termin er jeg alene med begge ungene. Spent på hvordan det går med dette elendige bekkenet:/ Godt mamma er hjemme!:)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp