Mens vi snakker om pupper.. :)

KristineBirgitte

Forumet er livet
"Mamma", sier toåringen min. "Mamma, æ vil ha puppa".
"Puppa? Men Nora du har jo puppa. Der e dine puppa", svarer jeg blidt og peker på brystet hennes. "Ska vi gå i speilet å se?".
"Neeei", ler hun, "mamma, æ vil ha STORE puppa! Sånner!". Hun peker tilbake på mine, før hun fortsetter.. "Æ må ha sånne lange puppa, mamma"..

gullkornet sitt det der

Haha, gullkorn !

Gullungene til E! skrev:
Haha, gullkorn !

*leeer*

Herlig! Hun synes nok du er verdens fineste. Et fint eksempel på at de voksnes skjønnhetsideal ikke er universelt eller naturgitt, og at skjønnhet virkelig ligger i øynene til den som ser. =)

hærlig da :D

Her har min 3,5 åring forstått at mannepupper er små, det er også barnepupper, men mammapupper er store fordi babyer skal få mat igjennom de puppene :P

¤Woolfmother¤ skrev:
*leeer*

Rebecca85 skrev:
Haha..lange pupper ja hvem ønsker seg vel ikke det??

Haha, sant? Trodde egentlig ikke jeg gjorde det, men får vel kanskje revurdere tankegangen litt når hun åpenbart er så begeistret for dem.. ;)

Nedsig skrev:
Herlig! Hun synes nok du er verdens fineste. Et fint eksempel på at de voksnes skjønnhetsideal ikke er universelt eller naturgitt, og at skjønnhet virkelig ligger i øynene til den som ser. =)

Akkurat det jeg ble liggende og tenke på også. Deilig, deilig, deilig å ha en sånn liten knott rundt her som synes jeg er sååå fin uansett hvor dass jeg føler meg. Selvtillitsboost - stort sett.. den kommentaren om de fine, lange puppene mine.. heh, ja. Den hjalp ikke så voldsomt egentlig ;)

Haha, de sa min sønn og! Lange pupper.
Herlig begrep.
Heldigvis sa han det ikke til meg da, men til mormora.
Ikke at mine er så runde og faste da

ha ha, herlig vel laaaaaange pupper

Så herlig :D

Her dyttet (nesten) treåringen min til puppen min og sa "Mamma, jeg hører at det er melk i puppen"

Dæm e' jo så herlig og så "rett fra levra" :)

Ene jenta mi studerte meg vel og lenge en dag i dusjen..før spørsmålet kom: "mamma, kan puppan ramle av?"
"nei, det kan dæm ikke..kofførr spør du om det?"
"vel...det ser ikke ut som om dæm sett heeelt fast" :)))

Haha! Jeg elsker gullkorn! 

Back
Topp