Mens under nedregulering

babyT

Forumet er livet
Merka dere noen forskjell på mensen under nedregulering i forhold til vanlig mens? Kan jeg håpe å slippe unna med mer normale menssmerter enn de ekstreme jeg er vant til? Regner med mensen kommer innen neste helg en gang. EL var 29. april, så da kan TR komme fra 13. mai en gang. Så er det visstnok normalt at den blir noe forsinket under nedregulering? Det vil si at jeg kan risikere å ha mens 17. mai [&:]

Jeg kan ikke svare deg babyT,men det er nok mange andre kloke hoder her som vil gi deg gode svar [:)]
Selv fikk jeg brev i posten i går fra Riksen, ifht den videre ferden, med respet og alt, første spray dag er 25 mai, jeg gleder meg som en unge og har så tro/håp om at det er dette som skal til for oss. Regner med at det gjelder for dere også, så du ender nok opp med positiv test[;)] Ha en fin fin dag! Det er bra at du er aktiv og skaper litt liv her når sånne som jeg ikke er så mye inne på nettet, bare ute i det fine østlandsværet[;)][:D] Ha en super søndag[:)]

ORIGINAL: Sarah

Jeg kan ikke svare deg babyT,men det er nok mange andre kloke hoder her som vil gi deg gode svar [:)]
Selv fikk jeg brev i posten i går fra Riksen, ifht den videre ferden, med respet og alt, første spray dag er 25 mai, jeg gleder meg som en unge og har så tro/håp om at det er dette som skal til for oss. Regner med at det gjelder for dere også, så du ender nok opp med positiv test[;)] Ha en fin fin dag! Det er bra at du er aktiv og skaper litt liv her når sånne som jeg ikke er så mye inne på nettet, bare ute i det fine østlandsværet[;)][:D] Ha en super søndag[:)]

Hihi her har det ikke vært så mye vær å være ute i det siste døgnet (se i dagboka mi...) så da har jeg nå sittet her og prøvd å lage litt liv, men ikke så lett når man er nesten alene her inne [;)]

Ønsker deg lykke til med oppstart på spray. 25. mai er jo ikke lenge til heller da, så tiden kommer nok til å gå fort. Er det ivf eller icsi du skal ha?

Under nedreguleringen hadde jeg antydning til mens 1 dag bare! Var ganske redd for at det ikke "holdt", men alt så bra ut på første ul. Hadde derimot mye mer vondt de neste menstrasjonene etter endt forsøk. MYE stikking og ubehag hver gang. Hadde ingen mensplager før forsøk. Men sånt tror jeg er veldig forskjellig fra person til person. Prøverørsbehandling er uansett en hard påkjenning for kroppen! Lykke til fremover! [:)]

ORIGINAL: ElinR

for meg var den mensen MER vond enn jeg pleier å ha...men d er nok ulikt fra person til person[:)]

[&:] Håper ikke det skjer meg! Er mer enn vondt nok med vanlig mens...

ORIGINAL: babyT?

for meg var den mensen MER vond enn jeg pleier å ha...men d er nok ulikt fra person til person[:)]

[&:] Håper ikke det skjer meg! Er mer enn vondt nok med vanlig mens...

jeg har ikke spes vondt under tr ellers, men paracet fikser d om d blir for ille [:)]

Paracet har aldri hatt noen som helst effekt på mine menssmerter. Ikke ibux eller naproxen heller (det bøe man jo uansett ikke ta uner prøving). Her går det på en blanding av arcoxia og paralgin forte, men er usikker på om jeg kan ta de sammen med sprayen...

For meg så ble lutealfasen lenger på begge nedreguleringene, og mensen ble 1 dag lenger, har normal + mens fra før, men det var noe kraftiger mens også og varte i 6-7 dager. 1-2 dager lenger enn normalt for meg, jeg har ikke svake mens mengder selv om jeg normalt bare har mensen i 5+ dager - da mener jeg at det er bitte litte grann på dag 6, men for mye til å være spotting.

Jeg hadde mye mindre blødning enn normalt, ingen smerte[:)]
Jeg plages ikke mye menssmerter heller, men denne gangen var det 0 smerte[:)]
Ikke ta sorgene på forskudd, tru at det blir 0 smerte på deg og[;)]

ORIGINAL: 1Hege

Jeg hadde mye mindre blødning enn normalt, ingen smerte[:)]
Jeg plages ikke mye menssmerter heller, men denne gangen var det 0 smerte[:)]
Ikke ta sorgene på forskudd, tru at det blir 0 smerte på deg og[;)]

Håper jeg slipper smerter. Mindre blødning er i grunnen ikke nødvendig da jeg normalt bare blør i 2-3 dager, men da veldig kraftig. Akkurat som om kroppen vil kvitte seg med alt fortest mulig [8D]

Krysser fingre for en smertefri mens for første gang på 15 år [:)]

jeg har også bare tr i ca 3 dager, d var ikke forskjell på antall dager for meg [:)]
men tr etter d mislykka forsøket nå var på 4 dager

4 dager er jo heller ikke så ille da [:)] Hvertfall så lenge det ikke gjør vondt [8|]

Da jeg var 13 og vi var på ferie i karibien i 14 dager hadde jeg mensen i 10 av dagene. Det var kjipt! Slike lange tr-besøk var helt vanlig for meg og en av grunnene til at jeg tidlig begynte på p-piller... Etter at jeg slutte på pillene har besøkene vært svært korte, noe som egentlig er greit. Bedre med 3 dager med smerter og blødning enn 9!

slik var d med meg før også. før jeg starta på pilla hadde jeg alltid tr i 8 dager og blødde MASSSSSSSSSSE.
da jeg begynte på pilla gikk jeg ned til 6 dager og blødde mindre...etter pilleslutt er tr bare 3 dager og enda mindre blødning[:D] nå håper jeg tr forsvinner helt snart for 1 årstid[;)]

Det håper jeg også! For oss begge [:D] Men jeg må nok godta at hun kommer en siste gang først...

ORIGINAL: babyT?

slik var d med meg før også. før jeg starta på pilla hadde jeg alltid tr i 8 dager og blødde MASSSSSSSSSSE.

da jeg begynte på pilla gikk jeg ned til 6 dager og blødde mindre...etter pilleslutt er tr bare 3 dager og enda mindre blødning[:D] nå håper jeg tr forsvinner helt snart for 1 årstid[;)]

Det håper jeg også! For oss begge [:D] Men jeg må nok godta at hun kommer en siste gang først...

hehe ja jeg også, jo fortere hu kommer jo fortere kommer vi igang [:D]

Ikke ofte hun er velkommen, nei. Men nå er hun det. Skal være ekstra snill med henne om hun lover å holde seg borte ett års tid etterpå.

hehe ja [:D] ca når venter du besøk av henne igjen??

Regner med det blir en gang mellom 13. og 18. mai. Kjenner at brystene begynner å bli ganske så ømme, så hun er nok på vei om ikke så lenge. Håper bare hun venter til onsdag. Tirsdag skal jeg ha SU-time i svømming med 4 elever, og om ikke jeg er på jobb, så mister de timen [8|]

Back
Topp