Mens under forsamtale

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Hei dere!
Vi skal inn på forsamtale på Ullevål på torsdag, og lurer på om noen av dere var midt i mensperioden til GUen? Jeg er helt på slutten antageligvis, men er veldig usikker på om det er greit... Skal ringe de i morgen, men ville høre med dere også.

Ikke på riksen, men var hos spesialist og tok kontrast-ul dag 5. Ringte og spurte, var helt greit

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg hadde mine verste mensdager , og skulle inn på samtale med gu, og som hun sa dette er noe vi må, og mange som har mensen da, så det er helt i orden. Man føler seg ikke noe særlig selv, men de bryr seg ikke en smule :) jeg tilhører Riksen :)

Tusen takk for svar! Kjente at jeg ble utrolig lettet nå :) Da tror jeg at jeg dropper å ringe i morgen. Har hørt rykter om laaang ventetid for å komme igjennom ;)

Det er ikke noe problem. Det er dagligdags for gyn, men selvsagt alltid litt ekkelt for oss damer. Har vært igjennom så ufattelig mange GU med mensen på besøk (naturlig nok, ettersom jeg hadde 14 dagers sykluser ;) ). Ingen som noengang sa noe på det.

Back
Topp