mens termin

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hei,hei!

Har mens termin i dag, og ultralydtermin 17 des. De fleste jeg har snakket med har født mellom mens og ul termin... Det gjør det jo ekstra spennende! hehe.

Var hos jordmor i dag, hun mener lillegull har lange ben....hehe, regner m at hun er rundt 50 cm allerede nå, og ca 3500. Håper i hvertfall ikke på å gå over tiden, da ser jeg for meg en 5000 g baby...:) lillebror var 5080 g og 58 cm lang da han kom til verden 2 uker over termin.... [:D]

Så spennende :)
Jeg har også termin 17 etter min ul og dagen etter hvis jeg skal tro på hva jeg selv har beregnet :) Hehe.
Så vi sier bare førstemann.....
Og masse lykke til

Har også ul termin 17. des. 25.des ifølge mens...
Er rimelig lei, så det er helt greit om han kommer nå[;)]

Ja, begynner å bli litt lei jeg også.. alle sier at jeg må nyte denne tiden, men vi bare venter og venter... ikke så lett å nyte lenger, selv om jeg nyter å kjenne lilles bevegelser osv. selvfølgelig!!! Men er ikke så veldig sosial for tiden, orker liksom ikke stort. Hva m dere?

Har nesten blitt folkesky og mannevond jeg.
Og det er veldig ulikt den jeg egentlig er.
Gleder meg faktisk til fødselen. Blir lange dager å bare gå hjemme og vente

godt å høre at flere er i samme situasjon. Jeg er egentlig veldig sosial, men cafe besøk osv blir det lite av for tiden, trives egentlig best i armkroken til Thomas for tiden[:)] Vi går jo igjennom dette sammen[;)]

Back
Topp