Mens termin vs ul termin

Browneye

Forelsket i forumet
Marshmallows2021
Hvor hører man til når termin dato endres ved ul? Og hvilke følger dere?

Mens termin min er 1.mars.. Men ble flyttet 4 dager frem på tidlig ultralyd. Så da blir jo termin egentlig i februar føler mars gruppa passet meg best

Snoker fra februar, jeg hadde egentlig termin 2 februar men ble satt tilbake til 30 januar. Trives bedre i februar gruppa så bare ble der. Det går nok fint :happy:

Ja det må man nesten bare velge selv, det er jo aldri gitt at vi faktisk føder i terminmåned, iaf ikke med termin så nært månedskiftet. Det er nok flere her inne som ender opp med februarbarn. Man får velge en eller begge etter eget ønske mener jeg. Eneste er at skjult gruppe bare blir tilgjengelig i en av termingruppene vil jeg tro.

Termin er jo ikke endelig satt før OUL, så om du velger å følge menstermin eller TUL-termin frem til da er jo helt opp til deg :) Det spiller egentlig ingen rolle ;)
Og om du følger TUL med termin i februar, så kan du jo fortsatt være her på marsforumet om du heller vil det! Det er det nok ingen som sier noe på :happy:
Med forrige barn hadde jeg menstermin 11. juni, men da jeg kom til OUL ble jeg satt fram til 29. mai (!). Ønsket jo ikke å bytte termingruppe da jeg var nesten halvveis i graviditeten, så jeg fortsatte i junigruppa :happy:

Ja det må man nesten bare velge selv, det er jo aldri gitt at vi faktisk føder i terminmåned, iaf ikke med termin så nært månedskiftet. Det er nok flere her inne som ender opp med februarbarn. Man får velge en eller begge etter eget ønske mener jeg. Eneste er at skjult gruppe bare blir tilgjengelig i en av termingruppene vil jeg tro.
Jeg var medlem i begge skjulte gruppene sist. Hadde menstermin 24.5, min egen termin 28.5 og OUL termin 3.6. Sett flere har både og på skjulte gruppene :)

Jeg hadde visst syklus krøll etter minipilleslutt :hilarious: ifølge mens termin skulle jeg hatt termin 1 mars, men etter 2 TUL har jeg termin 15. Mars :)

Hvor hører man til når termin dato endres ved ul? Og hvilke følger dere?

Mens termin min er 1.mars.. Men ble flyttet 4 dager frem på tidlig ultralyd. Så da blir jo termin egentlig i februar føler mars gruppa passet meg best
Samme skjedde her:) ble flyttet til 27. Februar! Men jeg blir i mars gruppa;) Stoler ikke helt på ny termin før jeg har vært på OUL heller.. Blir spennende å se hva de sier:)

Back
Topp