Mens termin eller TUL termin?

3 snart 4

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hva går dere etter når dere har vært på tidlig ul? Var på det i uke 7+6 og ble satt tilbake til uke 6+4. Det er jo så tidlig at om det er 2mm måling feil, tilsvarer det 1 uke. Jeg har fulgt menstermin med den andre terminen i bakhodet. Hva gjør dere?

Hmmmm jeg ble satt fram og tilbake 1 dag de gangene jeg har vært så hadde stolt på menstermin enn så lenge :)

Tar mensterminen med en klype salt, frem til jeg har vært på oul og får den korrekte beregningen.

Menstermin sist: 9/5
Termin oul: 3/5
Født: 27/4

Mensterminen min vet jeg er feil for da ble jeg gravid før det er mulig med tanke på når befruktning kan ha skjedd så stoler på ul terminen så lenge den er innafor det jeg tror selv, blir uansett sikkert flyttet frem og tilbake før OUL likevel. Antar at tredjemann kommer en mnd før som søsknene gjorde, selv om de sier tredjemann er en luring

Menstermin: 02.09
TUL-termin: 06.09

Legen følger menstermin, så da gjør jeg og det! Samboer følger TUL-termin. I hvert fall frem til OUL.

Jeg lurer på det samme selv. I følge menstermin var jeg 7+4 på fredag. Var da på TUL, som målte lille til å være 8+1 eller 8+3 :D (to ulike beregninger), jeg følger dog mens enn så lenge, og får heller bli positivt overrasket om jeg er lenger komt senere. Da har jeg i alle fall bikket 12 uker når mine beregninger sier det ;)

Hva går dere etter når dere har vært på tidlig ul? Var på det i uke 7+6 og ble satt tilbake til uke 6+4. Det er jo så tidlig at om det er 2mm måling feil, tilsvarer det 1 uke. Jeg har fulgt menstermin med den andre terminen i bakhodet. Hva gjør dere?

Jeg har regnet ut fra eggeløsningsdag, så fikk samme dato på tul :)

3 uker forskjell på mensentermin og tul termin her, så jeg følger den jeg fikk på ul :)

Var på ny ul i dag og da var det bare noen få dager mellom mens termin og ny termin. Så da er det hipp som happ i grunn

Jeg ble satt litt frem etter TUL men jeg følger mens termin til jeg har hvert på OUL.. det er litt mer tryggere og sikrere da. Som du sier, er ikke mye som skal til for at man blir satt frem eller tilbake.. ;)

Jeg var på UL i dag og gynekologen ville ikke si annet enn at jeg var mellom 11 og 12 uker egentlig pga vanskelig å måle og satte 11+4, selv trodde jeg 11+5 eller 6 etter når jeg fikk symptomer (uregelmessige sykluser, så ikke noe menstermin å gå etter), så tenker det er så lite forskjell at det er litt hipp som happ... Blir vel sikkert flytta noe på på oul uansett, så er jo ikke så nøye frem til da egentlig....

Jeg har fulgt menstermin, og vet ca når jeg unnfangelsen fant sted. Forhåpentligvis vil TUL vise mer nøyaktig på fredag :)

Menstermin: 09.09
Ultermin: 06.09
Gjenstår å se hva o.ul sier :)

Fikk akkurat samme termin på tul som menstermin :)

Back
Topp