Mens som liknet SA, men fortsatt gravid?

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Jeg er en smule forrvirret om dagen. I februar fikk jeg veldig mange tegn på at jeg skulle være gravid, men jo nærmere mens jeg kom jo mindre symptomer fikk jeg. Og jeg fikk mens ca 1 dag forsinket, startet som spotting til å blø med klumper som for meg tilsvarer SA (har hatt 5), så regnet med at det hele var over for denne gang. Men selv om jeg blødde friskt blod og det så ut som SA så gikk det over til spotting etter 2-3 dager, og for meg er det normalt at jeg blør i 7 dager, så mensen oppførte seg rart både for å være mens og for å være en SA. Men siden jeg sluttet å blø har jeg hatt litt mens smerter, og jeg føles litt hoven, som om det er noe der inne. Siden jeg bløde så lite så kunne det jo ha vært rester der inne, har hatt det en gang før men det oppførte seg helt anderledes. Dessverre kan jeg ikke med sikkerhet si at jeg var gravid for jeg har vært offshore i hele den perioden slik at jeg ikke har hatt noe å teste med, og ikke er det å oppdrive her ute. Bare 10 dager igjen og jeg kan i det minste teste og ta en tur til GY for å få sjekket ut. men kan jeg fortsatt være gravid? Kan det ha vært befruktet to egg, hvor den ene forsvant da jeg blødde?

Hilsen en forrvirret offshore arbeider :)

Back
Topp