mens smerter...

jas

Forumet er livet
har dere mens smerter hele tiden, eller kommer de innimellom??

Jeg har hatt det i flere uker nå, men ikke sånn som i dag..-de har liksom kommet i tak, og det gjør egentlig ganske vondt..-før det plutselig gir seg... Har hatt 3 tak på 30-45 min nå....[&:]
Men, jeg nekter nå å tro at det er noe spennende på gang...
Tørr liksom ikke få falske forhåpninger siden flere av dere har slitt med rier og det som er i flere dager og uker....

Har hatt slike smerter i flere mnd[&:] ,men de har tilltatt nå.  Vet ikke hvorfor, men de kommer i rykk og napp.  Noen dager er de skikkelig intense og hyppige, andre dager merker jeg nesten ikke noe til dem.  Det skjer ikke noe mer, og det er ikke regelmessig, så jeg tenker at det ikke blir noe baby på meg før termin.  Har jo tenkt at det kan være modning, men vet altså ikke.    Var det egentlig noe hjelp i dette da??

Tidligere har mine kynnere vært helt smertefri, men har i det siste (innimellom) kommet med smerter i korsryggen, akkurat som i gode gamle dager ([:'(]) da jeg hadde mensen. Dette er spes. etter sex, - evt kombinert med andre kjerringråd. Hadde det slik på søndag, da kom de faktisk med 2 minutters mellomrom i flere timer, selve kynnerene varte ikke fullt et minutt da... & dagen etter kom de Litt regelmessig før det bare avtok helt med mensenvondt [8|] nå er jeg tilbake til det samme gamle vanlige [>:] hadde liksom et håp på søndag, men Nei!
Men du begynner nå å nerme deg termin Jas, så mulig...!? Skal krysse fingrene for deg at det snart skjer noe [:)]

Min ticker er feil for jeg har fremdeles hele 13 dager igjen [&:]

jeg har da ligget med skikkelig tak i natt som har vart ca 60 sekunder, og så har de kommet ganske jevnt..
Når jeg har tatt tiden har det vært ca 15-20 minutters mellom rom...
Og jeg har vært skikkelig løs i magen, så har vært på do 4 ganger i natt..+ at jeg har tisset etter hvert tak..-begynner å bli sliten nå...

Men, nå etter jeg sto opp har jeg hatt en halv time mellom hvert tak [&:]
Skjønner ikke stort jeg nå....

ORIGINAL: Jas

jeg har da ligget med skikkelig tak i natt som har vart ca 60 sekunder, og så har de kommet ganske jevnt..
Når jeg har tatt tiden har det vært ca 15-20 minutters mellom rom...
Og jeg har vært skikkelig løs i magen, så har vært på do 4 ganger i natt..+ at jeg har tisset etter hvert tak..-begynner å bli sliten nå...

Men, nå etter jeg sto opp har jeg hatt en halv time mellom hvert tak [&:]
Skjønner ikke stort jeg nå....

Akkuret sånn he eg det au,bare at nå he de heilt gitt seg[:@][:@]Blir  sinnsykt sliten av det ja,drikka masse vann for en blir vel litt dehydrerte  av diareen.....[&:]

Så spennende,vennen!! Krysser fingra for at det skjer noe snart![:)]
Min fødsel starta så brått at jeg gikk glipp av hele det der med å ta tida mellom riene og gå og lure på om man skal ringe til føden eller ikke,så jeg kan ikke gi deg noe fornuftig svar på hva som skjer dessverre [;)]

Back
Topp